Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑do 15 okt 2020, 13:24 Wauw, het gaat echt heel snel.De tegels worden in een visgraat patroon gelegd, met een mooie rand eromheen. Net echt.
Ik ben echt benieuwd hoe het afgewerkt wordt.
Ga je de tegels in V leggen?
Heb je ze ook geschrankt in de lengterichting geprobeerd? Want allemaal naast elkaar is natuurlijk niet erg mooi, maar geschrankt in dezelfde richting (kan je nog kiezen in 1/2, 1/3 of 1/5) vind ik persoonlijk mooier dan in V. Maar das persoonlijk natuurlijk.![]()
Borke schreef: ↑wo 14 okt 2020, 22:11 Wat wordt het een heerlijk ruim en licht huis, ik geniet van jouw foto’s. Fijn dat je er zoveel plaatst!Mijn contacten zijn best redelijk hoor. Het is maar een ieniemienie dorp met max 100 inwoners. Ik hou gewoon een afstand van 1,5 meter aan. Dat is soms wel een uitdaging want hier in het buitengebied speelt het gewoon niet zo. Dus vaak is het zo dat de Hongaren steeds een stukje dichterbij komen en ik dan steeds naar achteren of naar de zijkant loop. Het is net een dans.
Hoe zijn jouw contacten daar, lijkt me best spannend om zo in je eentje te doen, zeker in deze rare tijd?