Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Goedemorgen koning winter..
26732A2C-8D1F-438F-AD1D-7F02C1A2840E.jpeg
26732A2C-8D1F-438F-AD1D-7F02C1A2840E.jpeg (3.27 MiB) 1799 keer bekeken

(Het is maar voor even, straks gaat het dooien. Maar winter is toch echt vlakbij nu!)
Bijlagen
91FC7AB6-3216-4DFC-8859-A7F04A8C4827.jpeg
91FC7AB6-3216-4DFC-8859-A7F04A8C4827.jpeg (3.39 MiB) 1795 keer bekeken
Door Siberienne
Ina schreef: di 20 okt 2020, 11:02 :o :o :o .....sneeuw :D :D :D

Wij willen ook...., zelfs die kale krielkip, regen smelt ze van, maar sneeuw :groupwave2:

Helaas is het bij ons straks alweer weg.. en hier beneden is Oslo was het gewoon regen. Maarrrr in de bergen blijft het waarschijnlijk wel liggen en we mogen nog een keer de ‘hytte’ van de buuv gebruiken die in de bergen ligt. Dus hopelijk staan we over niet al te lange tijd al een keer op de ski’s...
Door Ina
Siberienne schreef: di 20 okt 2020, 11:24 Helaas is het bij ons straks alweer weg.. en hier beneden is Oslo was het gewoon regen. Maarrrr in de bergen blijft het waarschijnlijk wel liggen en we mogen nog een keer de ‘hytte’ van de buuv gebruiken die in de bergen ligt. Dus hopelijk staan we over niet al te lange tijd al een keer op de ski’s...

Dan help ik jullie hopen dat het echt blijft liggen en jullie straks lekker kunnen gaan genieten van de mooie witte wereld :)
Door Siberienne
Het is alweer grotendeels weg na een dag met regen. Vieze sludge nu - beetje Nederlands weer. Maar ook maar goed ook want de winterbanden liggen nog niet onder de auto. Dat gebeurt morgen.

Ondertussen overweeg ik sterk om spijkerbanden op mijn Brompton te laten leggen. Of zoals dat hier heet ‘piggdek’.

Beetje hilarisch ; een Noorse interviewer vroeg een keer aan een Engelstalige celebrity ‘if she had piggs under her shoes’
Door dinky89
Moest bij de foto's van de sneeuw al denken aan spijkerbanden op de fiets :biggrin2:
Lijkt mij best praktisch op het moment dat de sneeuw echt blijft liggen.
En die vraag aan die engelse is wel geniaal ;D
Door pike
Siberienne schreef: di 20 okt 2020, 19:29 Het is alweer grotendeels weg na een dag met regen. Vieze sludge nu - beetje Nederlands weer. Maar ook maar goed ook want de winterbanden liggen nog niet onder de auto. Dat gebeurt morgen.

Ondertussen overweeg ik sterk om spijkerbanden op mijn Brompton te laten leggen. Of zoals dat hier heet ‘piggdek’.

Beetje hilarisch ; een Noorse interviewer vroeg een keer aan een Engelstalige celebrity ‘if she had piggs under her shoes’
;D ;D paarden doen ze kalkoenen onder tegen het uitglijden. Er kan een hele menagerie onder de schoenen :biggrin2:
Door dinky89
Aangezien het mij niet lukt om onder je blog te reageren maar even via deze weg: Wat schrijf jij heerlijke blogs! Jij schrijft op zo'n manier dat ik het helemaal voor mij kan zien :) Een genot om te lezen inclusief de moeilijkheden die je als Nederlander in Noorwegen ervaart ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door