Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑za 17 okt 2020, 18:29 Anders; ‘hoe wereldvreemd kun je zijn als je niet vantevoren bedenkt dat dit toch wel heel erg onbenullig is.+ 1!
Je kan toch voorzien dat dit niet het gepruimd wordt lijkt me..
src_esther schreef: ↑za 17 okt 2020, 19:03 'Anders, namelijk...'.Plus 1.
Domme en slechte timing van Willie. Ik ben niet persé een aanhanger van het koningshuis maar volgens mij is het een illusie dat een president(e) beter en goedkoper zou zijn, dus wat mij betreft mogen ze blijven.
Ik ben niet persé een aanhanger van het koningshuis maar volgens mij is het een illusie dat een president(e) beter en goedkoper zou zijn, dus wat mij betreft mogen ze blijven.
Suzanne schreef: ↑za 17 okt 2020, 18:28 naar verluid zijn ze nog niet teruggekeerd!Ze zijn rond 20:00 uur terug gekeerd met een lijnvlucht.
Suzanne
dinky89 schreef: ↑za 17 okt 2020, 23:59 Ze zijn rond 20:00 uur terug gekeerd met een lijnvlucht.Waarschijnlijk wist Rutte er vanaf of hebben ze het erover gehad. Maar dat komt nooit naar buiten. Want zulke dingen worden altijd besproken en Rutte had het gewoon tegen kunnen houden.
Het helpt in ieder geval niet dat Rutte oproept thuis te blijven en dat dan de koning op vakantie gaat naar Griekenland waar hij verantwoordelijkheid voor draagtHet is dus ongelooflijk dom in deze tijd....