Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Lizzy schreef: ma 28 sep 2020, 08:48 Oh, een soort groen ei?!! Gaaf!
Ja precies, maar dan voor 1/3 van de prijs ... en het is echt een mooi ding dus waar het verschil dan in moet zitten?!? Deels omdat het een aanbieding was maar ook zonder dat was deze een stuk goedkoper.

Het grillen van de zalm ging prima, groenten geroosterd in ovenschaal maar ik ga toch maar even op zoek naar braadslede oid, de taart indirect duurde wat erg lang, kip was lekker maar aardappeltjes iets donker en de mais wat te droog. We leren zo steeds meer bij ;)

Ben benieuwd wat meneer voor vanavond bedacht heeft :biggrin2: :biggrin2:
Door - pien -
Mooi ding Siberienne! En lekker eten wat je meneer maakt :dribble:

Wij aten gister kokinitso : een Grieks stoofgerecht, uit de slowcooker.
Vanavond andijviestamppot met spekjes.
Door dinky89
Hier staat vanavond ook stamppot andijvie op het menu :) past prima bij het weer van vandaag, door de mist de overkant van het weiland al de hele dag nauwelijks te zien ::)

Hier wil vriendlief graag de kamado joe 2 hebben. Weet niet hoe je de maïs had maar die gaat hier altijd in aluminium folie met beetje boter en chilivlokken :D
Door Siberienne
dinky89 schreef: ma 28 sep 2020, 17:42 Hier staat vanavond ook stamppot andijvie op het menu :) past prima bij het weer van vandaag, door de mist de overkant van het weiland al de hele dag nauwelijks te zien ::)

Hier wil vriendlief graag de kamado joe 2 hebben. Weet niet hoe je de maïs had maar die gaat hier altijd in aluminium folie met beetje boter en chilivlokken :D
wij hadden hem er gewoon zo op gelegd maar de volgende gaat op jullie manier!

Wij eten ris med østersopp og grønnsaker: rijst met oesterzwammen en wat groenten uit de oven. Zijn een paar van mijn favoriete noorse woorden, sopp en grønnsaker: klinkt zo grappig ;)
Door pike
Basil schreef: ma 28 sep 2020, 19:59 Wij eten nu 3 weken volgens het OERsterk programma.
Alles in 1x omgegooid en het voelt heerlijk , veel fitter, meer energie en lekker eten!
www.oersterk.nu
Dat is paleo toch? Dat bevalt mij ook super maar mijnheer houdt teveel van zijn bammetjes om het echt goed door te voeren. Avondeten is wel heel vaak paleo. Vanavond echter niet:

Nasi uit eigen huis.
Door Tanna
De instant pot vandaag gebruikt als slowcooker met champignons, uien en gele paprika die ik eerst gebakken had. Daarna aardappels, doperwten, tomatenpuree, knoflook, water en kruiden erbij en opgediend met verse koriander en een scheut olijfolie. Mijn lief moet stipt om 6 uur medicijnen innemen met de maaltijd. Vandaag kwamen we om 10 voor 6 thuis van wandelen en zaten keurig om 6 uur te eten, zo handig!
Door Basil
pike schreef: ma 28 sep 2020, 20:09 Dat is paleo toch? Dat bevalt mij ook super maar mijnheer houdt teveel van zijn bammetjes om het echt goed door te voeren. Avondeten is wel heel vaak paleo. Vanavond echter niet:

Nasi uit eigen huis.
Het gaat verder dan paleo, er zijn wel overeenkomsten maar het is veel meer.
Heb een zelfzorg abo en kan zo alle trainingen doen, masterclasses etc.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door