Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
dinky89 schreef: do 17 sep 2020, 10:06 Vandaag huis beetje opruimen voordat schoonmoeder in huis komt om op dinky te passen. Tevens tassen inpakken omdat we morgen naar zuid-Limburg vertrekken voor een week vakantie. Zitten in de buurt van Vijlen. Ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd. Waarschijnlijk lekker veel wandelen en het weer lijkt goed te blijven :D
Oh heerlijk! Omgeving van Vijlen is prachtig! Leuke plek om te eten en te wandelen is bij boscafe het Hijgend hert - alleen al voor de naam ;) maar eten is er ook goed. Ik weet alleen niet helemaal hoe het is in Corona tijden. Wij hadden er ooit kerst etentje maar is echt zo’n gezellige berghut - alles dicht op elkaar..
Door pluk
dinky89 schreef: do 17 sep 2020, 10:06 Vandaag huis beetje opruimen voordat schoonmoeder in huis komt om op dinky te passen. Tevens tassen inpakken omdat we morgen naar zuid-Limburg vertrekken voor een week vakantie. Zitten in de buurt van Vijlen. Ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd. Waarschijnlijk lekker veel wandelen en het weer lijkt goed te blijven :D
Geniet er van!
Wij zijn al meerdere keren in die omgeving geweest. Zo mooi daar.
Restaurant Buitenlust in Vijlen is een aanrader. Voor het eten maar vooral voor het uitzicht.
Door dinky89
Siberienne schreef: do 17 sep 2020, 10:27 Oh heerlijk! Omgeving van Vijlen is prachtig! Leuke plek om te eten en te wandelen is bij boscafe het Hijgend hert - alleen al voor de naam ;) maar eten is er ook goed. Ik weet alleen niet helemaal hoe het is in Corona tijden. Wij hadden er ooit kerst etentje maar is echt zo’n gezellige berghut - alles dicht op elkaar..
Dat boscafe was ik idd tegen gekomen en staat al als hotspot voor speciaalbier maar goed om te weten dat het eten ook goed is. Is geloof ik zo'n 3km vanaf ons huisje dus loopafstand :) volgens mij werkt het zoals overal op reservering of geluk hebben dat er plaats is. Hebben ook de wandelkaart van de omgeving gekocht waar de uitgezette wandelingen op aangegeven zijn.
Door sam28
Ik heb ein de lijk vakantie :circle:
Wel moet ik me 2x per dag tempen want er was een collega positief getest, collega was gelukkig niet erg ziek en andere collega is met hoge koorts langs de test naar huis gestuurd vandaag. Voelde zich kiplekker en tempte doordat het gezegd is dat we moeten tempen. Ook ondanks bijna 39gr geen klachten. Ik zou me helemaal appelig voelen denk ik, met die temp.
Door Kim_S
Modjes, bovenstaand berichtje (niet die van -Pien- natuurlijk ;)) kan wel verwijderd worden denk ik, lijkt mij niet thuishoren op Barfplaats ;)

(De knop “meld dit bericht” werkt niet...)
Laatst gewijzigd door Kim_S op wo 23 sep 2020, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door millyckk
Nieuwe handtas gekocht met veeeeeel extra vakjes! Wat niet handig is, ik herhaal : NIET handig , is om de flacon voor handontsmetting en mondverfrisserspray naast elkaar op te bergen..... ::) :censored2: :doh:
Door Siberienne
millyckk schreef: di 06 okt 2020, 13:51 Nieuwe handtas gekocht met veeeeeel extra vakjes! Wat niet handig is, ik herhaal : NIET handig , is om de flacon voor handontsmetting en mondverfrisserspray naast elkaar op te bergen..... ::) :censored2: :doh:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Ik heb beeld.

Ik ben aan het werk maar een beetje moe. Dus haalde de notulen van een vergadering maar even door Google translate.

Staat er ineens ‘assassination society’ Ben ik ineens helemaal wakker, hebben ze die dan in Noorwegen? Bleed typefoutje Jordmord vs jordmor. Jordmor zijn de verloskundigen ;D ;D

Tijd voor een kopje thee geloof ik..
Door - pien -
millyckk schreef: di 06 okt 2020, 13:51 Nieuwe handtas gekocht met veeeeeel extra vakjes! Wat niet handig is, ik herhaal : NIET handig , is om de flacon voor handontsmetting en mondverfrisserspray naast elkaar op te bergen..... ::) :censored2: :doh:
Ooooooo :-X :yucky:
Sorry, ik moet er toch ook om lachen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door