Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

pluk schreef: vr 28 aug 2020, 14:20 Nou, het wordt toch gewoon Gouda.
Ik mag er bij geven narcose en wakker worden bij zijn. Alleen als zij een handeling moeten verrichten moet ik even 1,5m afstand houden.
Maar goed, dan kan Scott me in ieder geval zien.

Nog ruim 2 weken en dan is t zover. Nu al buikpijn om.. :-\
Fijn dat het zo in Gouda kan!

Ik snap je buikpijn :-\ . We gaan duimen. Komt goed!
Gisteren is Scott geopereerd. Op de onrust voor en na de operatie was ik weliswaar voorbereid maar was toch best schrikken. Vooral bij het wakker worden was ik blij dat ik er was. Had van een gt al begrepen dat dit misschien nog wel belangrijker is dan bij het gaan slapen en ik denk dat ze daar gelijk in heeft.
Eenmaal thuis bleef hij behoorlijk onrustig. Gelukkig wel goed geslapen.
Nu nog minstens 10 dagen kap op of kruippakje aan. Dat wordt wat ::)
pluk schreef: di 15 sep 2020, 18:39 Gisteren is Scott geopereerd. Op de onrust voor en na de operatie was ik weliswaar voorbereid maar was toch best schrikken. Vooral bij het wakker worden was ik blij dat ik er was. Had van een gt al begrepen dat dit misschien nog wel belangrijker is dan bij het gaan slapen en ik denk dat ze daar gelijk in heeft.
Eenmaal thuis bleef hij behoorlijk onrustig. Gelukkig wel goed geslapen.
Nu nog minstens 10 dagen kap op of kruippakje aan. Dat wordt wat ::)
Fijn dat het goed gegaan is en sterkte met het laatste ::)
Net gebeld door de dierenarts.
Het was een melanocytoom en is in zn geheel verwijderd dus dubbel goed nieuws :groupwave2:

Nu alleen kap/pak nog een kleine week volhouden ::)
Meneer is gefrustreerd aan het raken. Ik probeer elke dag iets te ondernemen maar wil zo min mogelijk andere honden tegenkomen en hij moet wel zn kap op kunnen. Met zn pak naar buiten is niet te doen. Gesloten tilt ie alsnog vrolijk zn poot op en open gaat ie midden op straat in zn kruis likken...
pluk schreef: vr 18 sep 2020, 20:39 Net gebeld door de dierenarts.
Het was een melanocytoom en is in zn geheel verwijderd dus dubbel goed nieuws :groupwave2:

Nu alleen kap/pak nog een kleine week volhouden ::)
Meneer is gefrustreerd aan het raken. Ik probeer elke dag iets te ondernemen maar wil zo min mogelijk andere honden tegenkomen en hij moet wel zn kap op kunnen. Met zn pak naar buiten is niet te doen. Gesloten tilt ie alsnog vrolijk zn poot op en open gaat ie midden op straat in zn kruis likken...
Super fijn nieuws!

Oef. Heb je zo'n harde plastic kap? Want ik merk dat mijn honden zo'n zachte kap veel makkelijker accepteren.
Lizzy schreef: za 19 sep 2020, 07:42 Super fijn nieuws!

Oef. Heb je zo'n harde plastic kap? Want ik merk dat mijn honden zo'n zachte kap veel makkelijker accepteren.
We hebben een medical pet shirt en een comfy cone. En die wissel ik af.
Hij accepteert het wel maar wil gewoon weer zichzelf poetsen en fatsoenlijk kunnen snuffelen.
Kun je hem dat niet laten doen terwijl je er met je neus bovenop zit en zorgt dat ie alleen kan poetsen waar het mag? Desnoods aangelijnd binnen?

Hier was juist de comfi cone een drama (zwaar) en een zachtere, plastic doorzichtige kap heel fijn.

Afbeelding

Wat fijn dat het goedaardig was!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door