Lizzy schreef: ↑vr 11 sep 2020, 17:53 Nee, met schapen valt niet te praten. Oh, in het Maasstad ziekenhuis in R'dam ontkennen ze Corona zo ongeveer wel. Was daar vandaag met mijn moeder op de mammapolie (- gelukkig godzijdank goed nieuws gekregen). Niemand droeg een mondkapje, niemand hield in de verste verte 1,5 meter afstand, ook in gevallen waar dit PRIMA mogelijk was. De wachtkamers waren OVERVOL en ik kon daar vandaag niet eens meer zitten. Ik denk dat volgens Maasstad Corona een HOAX is.Mijn eigen familie werkt er maar dit ziekenhuis, ook op de oude locatie, is altijd een rotziekenhuis geweest. Onze huisarts wilde ons er altijd naartoe sturen maar we gingen liever ergens anders heen, ook al was dit het dichtst in de buurt. Mijn lief ging naar het IJsselland en ik als het even kon naar het Havenziekenhuis, dat was voor een Asperger al helemaal prettig omdat het zo klein en overzichtelijk was. Als je er een paar keer was geweest knikte iedereen je toe. Oh, dag mevrouw, bent u er weer!
Heerlijk trouwens dat het voor je moeder goed nieuws was!