Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Kaio schreef: do 10 sep 2020, 14:14 Whahaha mag ik ook even vloeken. Één Europa??? My ass!
Probeer je iets kleins in NL op te zetten vanuit het buitenland. :-X :-X :-X
Als iets je zowat onmogelijk wordt gemaakt :-X :-X :-X

En de instanties weten het ook niet of praten elkaar tegen. En voor zowat alles moet je een work- around weten te vinden.

Kan zo wel een emmer choco ijs op :wall:

Zo dat is eruit, ga nu maar vrolijk verder met vooral iets anders ::)

Ik voel met je mee.. buiten de lijntjes wordt er nu eenmaal niet gekleurd door de bureaucraten >:(

Maar hou vol, het komt goed ! (Zei zij hoopvol nu het ons gelukt is een auto te regelen :biggrin2: )
Nu de bankrekening nog :biggrin2: (dat is mijn klaagje; ik moest weer nieuwe formulieren opsturen)
Door Kaio
Siberienne schreef:

Ik voel met je mee.. buiten de lijntjes wordt er nu eenmaal niet gekleurd door de bureaucraten >:(

Maar hou vol, het komt goed ! (Zei zij hoopvol nu het ons gelukt is een auto te regelen :biggrin2: )
Nu de bankrekening nog :biggrin2: (dat is mijn klaagje; ik moest weer nieuwe formulieren opsturen)
;D :wall:

Dat is ook gewoon echt erg ja. En ooit komt het goed rechts of linksom :biggrin2:
En eh wel fijn om weer een auto te hebben denk ik zo!

Ik kom ook overal mee in de knoop omdat ik niet in NL woon, anders was het stukken eenvoudiger geweest. Maar goed vandaag neem ik er even vrij van.
Is hier nu ook zo dat er een aantal andere dingen samenkomen, huiswerk voor studie moet nog, voorbereidingen voor wat anders en en en ... dan loopt mijn hoofd over ;D maar dus gewoon stug doorgaan :boxing:
Door eelke
Joep is niet oké. Er komt slijm uit zijn anus. Hij stinkt. En vanmorgen ook nog overgeven en dunne ontlasting. Vanavond naar de dierenarts...

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk

Door hannabelgje
eelke schreef:Joep is niet oké. Er komt slijm uit zijn anus. Hij stinkt. En vanmorgen ook nog overgeven en dunne ontlasting. Vanavond naar de dierenarts...

Sterkte met Joep.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door - pien -
eelke schreef: vr 11 sep 2020, 11:28 Joep is niet oké. Er komt slijm uit zijn anus. Hij stinkt. En vanmorgen ook nog overgeven en dunne ontlasting. Vanavond naar de dierenarts...

Sterkte voor Joep en jou!
Door eelke
Thanks, hij oogt niet ontzettend ziek ofzo, maar ik herken de klachten niet (het slijm) dus het zit me niet lekker.

Door Siberienne
Kaio schreef: vr 11 sep 2020, 10:11 ;D :wall:

Dat is ook gewoon echt erg ja. En ooit komt het goed rechts of linksom :biggrin2:
En eh wel fijn om weer een auto te hebben denk ik zo!

Ik kom ook overal mee in de knoop omdat ik niet in NL woon, anders was het stukken eenvoudiger geweest. Maar goed vandaag neem ik er even vrij van.
Is hier nu ook zo dat er een aantal andere dingen samenkomen, huiswerk voor studie moet nog, voorbereidingen voor wat anders en en en ... dan loopt mijn hoofd over ;D maar dus gewoon stug doorgaan :boxing:
Bij mij werkt het heel goed in er even pauze van te nemen een dag en dan weer verder te gaan. Soms is het dan ineens een stuk helderder. En het kost ook gewoon veel energie en even opladen tussendoor door heel iets anders te doen helpt dan wel, vind ik.
Door Siberienne
eelke schreef: vr 11 sep 2020, 15:02j
Thanks, hij oogt niet ontzettend ziek ofzo, maar ik herken de klachten niet (het slijm) dus het zit me niet lekker.

Succes bij de DA straks.
Door eelke
Ontstoken anaalklier. Was niet te legen. Nu antibiotica mee, extra pijnstillers en waarschijnlijk wordt het erger en barst het dan open :-\ arme Joep

En beetje arme ik ook wel. Want hij moest echt heel erg piepen (en dat doet ie niet snel, hij piept haast nooit) en ik moest op 1,5 meter afstand blijven. Dan voel je je een slechte baas hoor.
Door hannabelgje
eelke schreef:Ontstoken anaalklier. Was niet te legen. Nu antibiotica mee, extra pijnstillers en waarschijnlijk wordt het erger en barst het dan open :-\ arme Joep

En beetje arme ik ook wel. Want hij moest echt heel erg piepen (en dat doet ie niet snel, hij piept haast nooit) en ik moest op 1,5 meter afstand blijven. Dan voel je je een slechte baas hoor.
Ah dat is heel pijnlijk. Arme Joep. Veel beterschap!

Door eelke
Nou inderdaad, hij ligt nu eindelijk rustig, maar het afgelopen uur was het erg naar voor hem, deed duidelijk veel pijn, hij stond met zijn kop op mijn schoot gedrukt maar een beetje te staan net. Daarna nog een tijd liggen hijgen en nu ligt hij, wel nog met snellere ademhaling, wel een stuk rustiger.
Door hannabelgje
eelke schreef:Nou inderdaad, hij ligt nu eindelijk rustig, maar het afgelopen uur was het erg naar voor hem, deed duidelijk veel pijn, hij stond met zijn kop op mijn schoot gedrukt maar een beetje te staan net. Daarna nog een tijd liggen hijgen en nu ligt hij, wel nog met snellere ademhaling, wel een stuk rustiger.
Zo zielig. Hopelijk werken de pijnstillers goed en heeft ie minder last de komende dagen.

Door eelke
hannabelgje schreef: vr 11 sep 2020, 21:40 Zo zielig. Hopelijk werken de pijnstillers goed en heeft ie minder last de komende dagen.

Ja, ik hoop het ook. Hij mag niet zoveel extra, want hij kreeg al dagelijkst. Vind het ook zo raar, hij hapte er niet naar, geen sleetje rijden, etc. En dan toch zo ontstoken!
Inmiddels komt er wel best veel meer pus uit, aan de bank te zien :-X zou wel fijn zijn als het 'open' is, dan is de druk er af...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door