Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3409624
Mijn eerste werkdag zit erop. Om het zo snel mogelijk te leren proberen ze zoveel Noors met me te spreken, dus heb ik manmoedig mijn eerste Noorse besprekingen doorstaan. Ik kon ongeveer begrijpen waar het over ging. Verder wat sessie met personeelszaken (natuurlijk was daar niet alles goed gegaan) maar ik heb een pasje, sleutels en een laptop met inlog. Nu op pad naar huis, zo gaar als boter...

Morgen bijeenkomst op de 2e locaties, was ik net blij dat ik deze plek heb kunnen vinden, wordt het morgen andere fietsroute :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3409625
Een grote sprong in het diepe dus! Het zal de komende tijd heel wat energie kosten, maar vast ook heel leuk zijn. Nu is het echt van start.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3409628
Superstoer dat jij nu al je eerste Noorse besprekingen hebt doorstaan!
Waarschijnlijk zal je de komende tijd nog wel vermoeid zijn na een werkdag met nieuwe indrukken van het werk + het leren van een nieuwe taal :-*
Door rosmin
#3409632
Nu gaat het dan echt beginnen , je noorse leven, heel veel plezier!
Voor je taal:
Misschien heb je hier iets aan, noorse les via skype en ze, Nina Lokken,stemt op je wens af,
" Zo geef ze aan meerdere en uiteenlopende professionals taalles. Het doel is dat zij in hun specifieke vakgebied goed uit de voeten kunnen in Noorwegen."
https://noorsopmaat.nl/cursussen/#skypelessen
Door Anne in Zweden
#3409652
Siberienne schreef: di 01 sep 2020, 15:42 Mijn eerste werkdag zit erop. Om het zo snel mogelijk te leren proberen ze zoveel Noors met me te spreken, dus heb ik manmoedig mijn eerste Noorse besprekingen doorstaan. Ik kon ongeveer begrijpen waar het over ging. Verder wat sessie met personeelszaken (natuurlijk was daar niet alles goed gegaan) maar ik heb een pasje, sleutels en een laptop met inlog. Nu op pad naar huis, zo gaar als boter...

Morgen bijeenkomst op de 2e locaties, was ik net blij dat ik deze plek heb kunnen vinden, wordt het morgen andere fietsroute :biggrin2:
Op de fiets naar je werk, in Noorwegen... :-X Goed voor de bilspieren! :biggrin2:

Fijn dat de eerste werkdag achter de rug is. Hopelijk heb je locatie 2 kunnen vinden, want veel omwegen wil een mens niet fietsen met al die bergen! ;D
Door Siberienne
#3409655
Anne in Zweden schreef: wo 02 sep 2020, 14:04 Op de fiets naar je werk, in Noorwegen... :-X Goed voor de bilspieren! :biggrin2:

Fijn dat de eerste werkdag achter de rug is. Hopelijk heb je locatie 2 kunnen vinden, want veel omwegen wil een mens niet fietsen met al die bergen! ;D
Ik speel vals; vouwfiets met accu = heerlijk :biggrin2: Sommige bulten zijn echt super steil hier ::) dus elke steun is fijn!

Wel wat omgefietst vanmorgen maar ik was nog op tijd!
Door Siberienne
#3409660
sam28 schreef: wo 02 sep 2020, 19:12 Lekker Hollands hoor, Siberienne!

Het klinkt heel vermoeiend maar ook leuk!
Succes morgen!
Oslo is best een fietsstad met heel veel fietspaden. Wat erg prettig is in het drukke verkeer. Een van de hoofdroutes loopt door Viggeland parken - heerlijk stukje fietsen !
1B1D1AF0-3708-41D8-9104-B883863077AC.jpeg
1B1D1AF0-3708-41D8-9104-B883863077AC.jpeg (4.99 MiB) 1359 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door