Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Schnappi
Hoi,
Ik heb twee cavaliertjes, waarvan de ene eet als een varken en de andere eet als een mus, sinds ik overgeschakeld was op energique, een maand ongeveer, was het terug goed gebetert met eten, maar nu is het weer terug alle dagen een heel gedoe om zijn eten er in te krijgen. Nu vraag ik mij af of ik niet beter Duck zou geven, omdat daar meer variatie in zit?
Ik vraag mij ook af of er nu veel verschil zit in Rodi, Energique en Duck. Suggesties?
Groetjes Nancy
Door amber2
Ik zou gewoon wat afwisselen tussen verschillende merken zodat je honden niet verveeld raken. Dat is geen probleem, doen meer mensen hier! Rodi, Duck en Energique zijn alledrie goede merken compleet voer; je moet gewoon even kijken waar je honden het goed op doen en hoeveel ze van elk merk nodig hebben ( dat kan nogal verschillen namelijk).
Door pollekind
Hoi hoi,ook ik heb 2 Cavalertjes en de ene is ook best lastig met eten.Tot nu toe lust zij juist Energique het best.Maar wat ik wel regelmatig doe met mijn andere Cavalier en mijn andere hond(heb er 3 in totaal)is gewoon eens de merken afwisselen.De ene week geef ik eens Duck Uimuntend,dan weer Duck Pens Compleet en dan weer Energique.Jaja,het is wat met de cavalietjes hè? ;DMaar ze hebben zulke lieve oogjes dat je bijna alles voor ze over hebt. :-*
Door Schnappi
Ja het is echt vreselijk een cavaliertje voeren hihi!
Bedankt voor de tip, ik zal dan van elk merk wat kopen, maar ik weet natuurlijk niet hoeveel soorten smaken er in die pupyvoeding zit.
Groetjes Nancy
Door nikèdog2000
hoi hoi ik heb 3 cavaliers en die eten als bootwerkers.
ze lusten alles of het nou brokken zijn of vers vlees
het is niet normaal.stelletje vreetzakken.
nikèdog2000 :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door