Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Nee omdat mensen die geen voetbed willen, barefoot walkers zijn en dus ook geen afsloffende dingen willen. Want dat is gewoon heel slecht voor je manier van stappen.. Je kan je voet dan niet op een natuurlijke manier laten bewegen.
Door pike
pearlsofpassion schreef: do 20 aug 2020, 18:46 Nee omdat mensen die geen voetbed willen, barefoot walkers zijn en dus ook geen afsloffende dingen willen. Want dat is gewoon heel slecht voor je manier van stappen.. Je kan je voet dan niet op een natuurlijke manier laten bewegen.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar toch niet helemaal. Wat trek je als barefoot loper aan als je op de camping onder de douche wil? Er zijn geen badslippers. Ik schuif in mijn oude slippers maar kom dan met pijnlijke voeten onder de douche vandaan want ze zijn gevormd. Ook als ik 10 meter moet naar de schuur heen en terug stap ik daar snel in. Ik heb ook nog geen alternatief gevonden.
Door Kaio
De barefoot slipper * voor als het even niet anders kan *
Nou valt toch te marketten?

(zou ik ook best willen, loop ook vaak op blote voeten nu, maar voor als ik even naar de garage moet oid of ff buiten wat doen,als het echt heet is zou ik dat best fijn vinden, alleen niet voor 100 euro vrees ik ;D )
Door pike
Kaio schreef: do 20 aug 2020, 19:50 De barefoot slipper * voor als het even niet anders kan *
Nou valt toch te marketten?

(zou ik ook best willen, loop ook vaak op blote voeten nu, maar voor als ik even naar de garage moet oid of ff buiten wat doen,als het echt heet is zou ik dat best fijn vinden, alleen niet voor 100 euro vrees ik ;D )
mijn idee ook :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Onder de douche kan je toch zonder slippers? En er naartoe sandalen?
Of mis ik iets?

Of gewoon schoenen die nat mogen worden?
Vivo heeft zo watersandalen. Gemaakt van algen. Beetje croc's uiterlijk maar dan zonder voetbed en meer secured maar volgens mij wel gewoon in te stappen.
Door doranto
pearlsofpassion schreef: vr 21 aug 2020, 07:09 En vooraan wat ruimer. :o
Het fijne van diy is natuurlijk dat je ze precies zo kunt maken als je ze hebben wilt he ;)
Ik zit er hard aan te denken om binnenkort eens te gaan fröbelen..
Door doranto
Tataaahh! :biggrin2:
20200823.jpg
20200823.jpg (116.53 KiB) 1753 keer bekeken
Het zit hééérlijk. Nu nog de andere plus een rubber zooltje eronder...
Door wenchew
Ik heb nu een paar Feelmax schoenen, maar ik wil ook nog graag een paar meer waterdichte/warmere schoenen voor herfst/winter..
Maar ik vind het aankoopbedrag nogal hoog van sommige merken.. Welk merk herfst/winterschoenen hebben jullie?

En ik zou op mijn werk ook graag BF lopen, maar mijn feelmaxen zijn nogal uhm.. opvallend.. dus zoek ik eigenlijk een paar zwarte, minder opvallend bf schoenen (ik werk als orderpicker, maar gewone gympen zijn toegestaan (alleen dus niet opvallend bf :p)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door