Geniet nog even een paar dagen voor je moet gaan werken!!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
M@rina schreef: ↑ma 17 aug 2020, 03:36 Owww..... jullie zijn al gearriveerd!!! Wat ziet het er gaaf uit, prachtige plek en wat kan je daar heerlijk wandelen bij dat meer!Ja die slapeloze nachten herken ik. En het duurt nog even voordat de rust er weer is- maar het is de moeite waard...
Wij nog 4 weken, 11 september staat de verhuiswagen voor de deur.... Ik heb nu weer eens een slapeloze nacht... dan blijft het maar malen over wat ik allemaal nog moet doen. 3:34 uur en nog geen oog dichtgedaan.... tja, daar ga ik last van krijgen morgen.
Heel veel succes! Ik ga je blog volgen en je facebook pagina, mogen wij die ook volgen?
Siberienne schreef: ↑ma 17 aug 2020, 16:49 Mijn fb heb ik eigenlijk alleen even opgestart ivm Noorse zaken, ben niet van plan er veel op te zetten want eigenlijk wilde ik het niet (heb iets tegen het bedrijf) dus dat laat ik even achterwege.Gelukkig! Ik vind het leuk om je imigratie te volgen maar probeer nooit op FB te komen (ik heb heel veel tegen het bedrijf).
src_esther schreef: ↑di 18 aug 2020, 11:11 Gelukkig! Ik vind het leuk om je imigratie te volgen maar probeer nooit op FB te komen (ik heb heel veel tegen het bedrijf).Ja wij eigenlijk ook maar in een nieuw land en nieuwe buurt je daardoor buiten de groep zetten vinden we even niet handig
Siberienne schreef: ↑di 18 aug 2020, 21:34 Morgen om 8:15 staan de verhuizers hier met de spullen; blij dat we dan weer wasmachine, stofzuiger en bed (!) hebben. Alleen hebben we daarna geen auto meer evenWat is het toch een prachtig land! En dan morgen weer een bed, wat wil een mens nog meer?
Vanmorgen ervan geprofiteerd en naar het Semsvannet gereden. We snappen waarom dat populair is ..
AB4C00FC-9A49-43A4-8AFF-A1B3B1362418.jpeg50B147C0-BCC0-4212-ABEF-384A582647E7.jpeg9CE96172-DD51-4465-8D1A-61420ACBF36D.jpeg
Siberienne schreef: ↑di 18 aug 2020, 21:54 Ik moet ook nog maar eens een paar foto’s maken van downtown Asker, dat is lelijk joh; Noren zijn ook heel goed in het bouwen van lelijke winkelcentra..,Ja, dat herinner ik me ook