Ik hoop dat de onweersbui zo een beetje gaat schelen. Maar ja, dan weer meer vocht, blegh.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
wenchew schreef: ↑di 11 aug 2020, 20:15 Het is in huis 30 graden en ik krijg de warmte er niet uitOns huis is ook zo lekker geïsoleerd. Ik zet alles nu pas rond middernacht open, laat t de hele nacht open en zet de wekker om 06.00 om alles weer dicht te doen voor de zon opkomt. Moet wel zeggen dat we overal horren hebben.
voordeel van een goed geïsoleerd huis is dat ie 's winters lekker warm blijft.. maar het grote nadeel is dat je 's zomers de warmte er niet meer uit krijgt..
eelke schreef: ↑di 11 aug 2020, 20:37 Nou, ik denk dat niemand het er nog uit krijgtHier (achterhoek) wordt geen regen/onweer voorspeld...![]()
Ik hoop dat de onweersbui zo een beetje gaat schelen. Maar ja, dan weer meer vocht, blegh.
Tanna schreef: ↑di 11 aug 2020, 22:46 Wij hebben ook niet een flink geïsoleerd huis maar het blijft krankzinnig warm binnen. Beneden 28 en op de slaapkamer haast 30 graden. De boel open of dicht, het maakt nauwelijks wat uit.Is een mobiele airco geen optie? Al is het maar voor de slaapkamer?
En dan te bedenken dat we 3 jaar terug nog heerlijk in de airco zaten, boven en beneden! Dat is wel erg jammer maar we zouden er ook niet voor terug willen.
Ik ben wel heel voorzichtig met mijn lief, het is voor hem heel gevaarlijk weer. En voor mezelf ook moeilijk omdat ik steeds depressiever wordt naarmate de temperatuur hoger wordt. Maar ja, een fulltime mantelzorger moet door........
Kim_S schreef: ↑di 11 aug 2020, 22:59 Is een mobiele airco geen optie? Al is het maar voor de slaapkamer?Lief dat je meedenkt! Maar een mobiele airco maakt een hoop herrie en we hebben er ook geen plek voor. Gelukkig hebben we een geweldige en stille plafondventilator, daar doen we het voorlopig maar mee.
Knuffel voor de mantelzorger![]()
![]()
sam28 schreef: ↑wo 12 aug 2020, 06:02 In mijn slecht geïsoleerde huis is het ook bijna 30gr. Krijg het niet meer koel. Ik sta sochtends eerder op zodat het even kan door waaien. Maar echt telijd heb ik niet dus het zakt een beetje en dan als alles dichtgaat, stijgt het weer. Arme poezen. Ik werk namelijk in de airco tot 16u.Je hebt volgens mij echt een ramenprobleem in je woning zeg.
Ik heb helaas geen raam dat open kan als ik snachts slaap.
hannabelgje schreef: ↑wo 12 aug 2020, 08:44 Met de katten kunnen hier geen ramen of deuren tegen elkaar open helaas. Pfff denk dat ik achteraf blij ben dat ik morgen naar kantoor moet. Daar is het koeler.Ook niet als er horren inzitten?
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk