Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3408329
Het. Is. Bewolkt... :o Volgens buienradar zou het regenen maar dat doet het helaas niet. Alles wat open kan staat open (das niet zoveel ;D ) De temp in huis zakt iets (ipv bijna 28 nu 26.5) Maar als alles straks toch dicht moet zal de hitte die in huis is opgezogen wel zorgen dat het weer warmer word.
Gister in de gracht gezwommen, vanmiddag in de haven. Ik heb behoorlijk last van de warmte. :-\
Door eelke
#3408334
sam28 schreef: zo 09 aug 2020, 08:31 Het. Is. Bewolkt... :o Volgens buienradar zou het regenen maar dat doet het helaas niet. Alles wat open kan staat open (das niet zoveel ;D ) De temp in huis zakt iets (ipv bijna 28 nu 26.5) Maar als alles straks toch dicht moet zal de hitte die in huis is opgezogen wel zorgen dat het weer warmer word.
Gister in de gracht gezwommen, vanmiddag in de haven. Ik heb behoorlijk last van de warmte. :-\
Wees blij, vocht erbij maakt het er niet beter op...
Gebruikersavatar
Door sam28
#3408336
Er hing hier nog wel een goed briesje. Maar ondertussen breekt de zon door en word het heet. >:(
Door Siberienne
#3408337
Wij hadden een stevige bui vanmorgen. Heerlijk. In huis 25c en je voelt de warmte vanuit de stenen stralen. Gelukkig echt al bijna klaar met inpakken. En hier nu ook bewolkt: benauwder maar minder stralingswarmte.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3408339
Hier nu alles bewolkt met lekker briesje. Er schijnt zelfs zo nog wat regen te komen. De verwachting voor vandaag is ook bijgesteld van 35 naar 31. Heel fijn :)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3408352
Angelique schreef:Hier nu alles bewolkt met lekker briesje. Er schijnt zelfs zo nog wat regen te komen. De verwachting voor vandaag is ook bijgesteld van 35 naar 31. Heel fijn :)
Toch die paar graden. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3408356
Het regent hier nogal. Moet je alleen niet denken dat dat lekker aanvoelt of zo, giga klef. Maar hoeven we vandaag niet te sproeien :biggrin2: :biggrin2:

Doranto schreef: zo 09 aug 2020, 01:40 b6ca7d20beb75a886fbdcfd3804a5239.jpg
echt geweldig die ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3408358
Kaio schreef: zo 09 aug 2020, 13:12 Het regent hier nogal. Moet je alleen niet denken dat dat lekker aanvoelt of zo, giga klef. Maar hoeven we vandaag niet te sproeien :biggrin2: :biggrin2:
En tenminste geen gezeur vanwege droogte!

Wij hebben vanmorgen vroeg een wandelingetje gedaan, toen was het nog prima te doen. Binnen is het ook nog wel oke, zolang je je maar rustig houdt. Ik heb nog een fotoklus af te maken, dat is ideaal werk voor nu.

Ik hoop straks nog wat in de voortuin te kunnen gaan werken. Het onkruid tiert welig en aangezien ik weer bukken kan, wordt het tijd daar wat aan te gaan doen. Maar ik wacht wel tot de zon er vanaf is, anders is het niet lollig.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3408378
Zware dagen voor Aquillo. krijg het niet koeler dan 26,5 graden. 2 Ventilatoren aan. gordijnen gesloten. Voelt hier benauwd aan in het Haagse. Zelf kan ik wel tegen mits ik niet in de volle zon ga zitten. Heb een schaduwrijke tuin, maar geen van de honden is er nu in te vinden. Liggen voor pampus. Vanmorgen vroeg uit geweest met ze. straks pas weer als de zon weg is. Aquillo heel kort Hij wil en kan ook niet. Af en toe maak ik de pootjes koel met natte koude washand op iets koels liggen willen ze niet. ook niet in de badkamer. Nou ja zo lang Aquillo het lukt om te slapen komt hij er wel door heen. Heb ze al een bevroren blokje BB gegeven. Dat doe ik liever dan ijs. Kan ik het half laten ontdooien. Is t nog koud genoeg voor ze.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3408379
Gisterenavond buienalarm op hol ;D zou gaan regenen. Gaf mooie pieken. Nou die regen is niet echt gevallen. :( Een paar druppels die je kon tellen er werd niets nat. Dus tuin tegen middernacht maar even lekker natgesproeid.
Door Lizzy
#3408380
Geweldig, die smeltende AH wagen en hond ;D ;D ;D

Hier zitten we gewoon al dagen binnen. Airco aan en die houdt de boel op 24 graden. We krijgen zo visite dus we moeten verkassen naar de tuin. Ik ga af en toe wel binnen even afkoelen want het is hier gewoon serieus snoei heet.

Lekker he Kaio, zo'n airco! Volgens mij is hondje blij :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door