Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
dinky89 schreef:En, was je tevreden met je radiouitzending hannabelgje? Is het ook ergens terug te luisteren?

Hier vanmiddag eerst stap 1 van 4 van Hedwig in elkaar gezet en daarna flink onkruid wezen verwijderen in de tuin. Groene container weer flink gevuld dus die kan deze week weer mooi bij de weg :)
Vanavond nog maar wat groente richting de varkentjes brengen :cool:
Ja was best grappig. Ik heb het opgenomen. Het is niet na te luisteren verder.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door doranto
Siberienne schreef: do 30 jul 2020, 08:55 Achter mijn bureau met een kopje koffie met opgeschuimde soja melk. Laatste werkdag hier. Altijd weer raar...
Ja, dat gevoel ken ik. Maar met het afsluiten van een hoofdstuk begint er weer een nieuw. En wat voor een!
Geniet van je laatste dag daar. :)
Door Kim_S
Siberienne schreef: do 30 jul 2020, 08:55 Achter mijn bureau met een kopje koffie met opgeschuimde soja melk. Laatste werkdag hier. Altijd weer raar...
Succes vandaag!
En daarna volle kracht vooruit naar Noorwegen :D
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: vr 24 jul 2020, 18:09 Ach, ze weet gelukkig wie het zegt :biggrin2:

En we houden altijd rekening met ruimte voor een extra doosje roodkapjes als we weer eens naar het Zweedse rijden :cool:
Davon gesprochen: gaat het nog gebeuren, dit jaar? We hebben al Duitse vrienden op bezoek gehad deze zomer, en ze leven allebei nog. :biggrin2:

We hebben ook een fijne verrassing voor Atz: 2 ha losloopgebied! We hebben eindelijk het project waarmee we tien jaar geleden zijn begonnen afgemaakt deze zomer, en ook de rest van de lap grond aan de overkant van de weg omheind. Nu kunnen de heren weer vrij rondrennen zonder dat het lokale elandenbestand gevaar loopt. En Atz kan dus ook de benen strekken wanneer hij op bezoek komt! :D
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: do 30 jul 2020, 14:22 Davon gesprochen: gaat het nog gebeuren, dit jaar? We hebben al Duitse vrienden op bezoek gehad deze zomer, en ze leven allebei nog. :biggrin2:

We hebben ook een fijne verrassing voor Atz: 2 ha losloopgebied! We hebben eindelijk het project waarmee we tien jaar geleden zijn begonnen afgemaakt deze zomer, en ook de rest van de lap grond aan de overkant van de weg omheind. Nu kunnen de heren weer vrij rondrennen zonder dat het lokale elandenbestand gevaar loopt. En Atz kan dus ook de benen strekken wanneer hij op bezoek komt! :D
Ooooooooh dat zal hij fijn vinden :D

Het plan is er, nu de uitvoering nog... ::)
Als de APK-goden ons gunstig gezind zijn maandag, dan komen we binnenkort een bakkie doen bij jullie!
En zo niet, dan zoeken we nog een plekje ergens in het Zweedse, om 2 weken vakantie door te brengen :P
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: do 30 jul 2020, 22:35 Ooooooooh dat zal hij fijn vinden :D

Het plan is er, nu de uitvoering nog... ::)
Als de APK-goden ons gunstig gezind zijn maandag, dan komen we binnenkort een bakkie doen bij jullie!
En zo niet, dan zoeken we nog een plekje ergens in het Zweedse, om 2 weken vakantie door te brengen :P
Zal ik de buren alvast waarschuwen? :D
Door hannabelgje
Ik heb een weekje vrij. Alles is verplicht een week dicht behalve onze Litouwen locatie dus mijn collega daar is nog aan het werk komende week. Ik ben benieuwd hoe vaak mijn laptop aan gaat moeten komende week.
Na deze week ga ik in augustus niet naar kantoor vanwege alle vakantiegangers die gezellig terugkomen. Ik ga ze de rest van augustus wel in quarantaine plaatsen lol.

Door dinky89
Vanmorgen om half 10 een pump les van 45 minuten gevolgd buiten. Eerst was de zon nog lekker achter de wolken en was het al meer dan warm genoeg (denk iets van 22 graden). Halverwege kwam hij er steeds meer bij. Lang geleden dat mijn spieren zo verzuurd waren/trilden. Meestal trekt het vrij snel na de training wel weg zodra je stopt, nu trilde ze thuis nog steeds flink dus vl vroeg al 'waarom tril je zo' ;D Geloof dat ik vandaag niet veel meer ga doen :cool:
Door Kaela
Vanmorgen op bezoek bij mijn petekind-veulentje. Hij is in vier weken tijd twee keer zo groot geworden! Maar niets minder schattig!
Door hannabelgje
Kaela schreef:Vanmorgen op bezoek bij mijn petekind-veulentje. Hij is in vier weken tijd twee keer zo groot geworden! Maar niets minder schattig!
Foto?

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door