Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
dinky89 schreef: di 21 jul 2020, 11:11 Ik heb hier gisteren wel moeten lachen. Mijn vriend is gek op lego en bestelt dan ook regelmatig wat. Nu was er ook een setje dat ik erg leuk vind (Hedwig van HP klik), maar die hij niet bovenaan zijn verlanglijstjes heeft staan omdat hij gewoon teveel wil. Hij keek gisteravond dan ook wel heel verbaasd toen er ineens pakketje met lego voor mij kwam ;D Om vervolgens te zeggen 'kunnen we gezellig samen lego bouwen' :biggrin2:
Leuk, en gezellig! ;D
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/06/29/vo ... n-a4004386

Jongste spruit en vriend, riant 18+, hebben ook een paar hele mooie dingen van Lego staan. :biggrin2: En de Lego waar ze vroeger thuis mee speelden staat nog netjes in dozen op zolder. Leuk voor later. ;D
Door dinky89
-Annemarie- schreef: Leuk, en gezellig! ;D
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/06/29/vo ... n-a4004386

Jongste spruit en vriend, riant 18+, hebben ook een paar hele mooie dingen van Lego staan. :biggrin2: En de Lego waar ze vroeger thuis mee speelden staat nog netjes in dozen op zolder. Leuk voor later. ;D
Hahaha ja, de lego van vroeger staat van vriendlief ook nog bij zijn moeder ;D Al is het daar al wel tevoorschijn geweest voor de kinderen van schoonzus waar mijn vriend dan weer minder blij mee was want die zijn er minder voorzichtig mee dan hij wil ;D
Mijn vriend heeft in zijn 'mancave' ook vele bouwwerken staan van lego op diverse hele handige ikea planken :biggrin2: verschillende van lego expert serie, architecture en nog diverse 'losse' thema's o.a. vanuit lego ideas.
Door hannabelgje
Ik mocht gisteren niet naar kantoor, maar ben verzocht om donderdag te komen. Ik mag alleen niet weten waarom. Pfff ik kan daar zoooo slecht tegen....

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Kim_S
pike schreef: vr 24 jul 2020, 16:44 Van je vrienden moet je het hebben :biggrin2:
Ach, ze weet gelukkig wie het zegt :biggrin2:

En we houden altijd rekening met ruimte voor een extra doosje roodkapjes als we weer eens naar het Zweedse rijden :cool:
Door constance.blokzijl
Ik was heel blij! Ik kon aan 6 geitjes komen, dus bij de bestelling gedaan. Vandaag portioneren; blijken de geitjes helemaal compleet te zijn, met hoofd, haar en alles er nog in *datiswelevenslikken* momentje...
Gelukkig waren ze nog niet ontdooid, dus ze zijn terug in de vriezer en even denken hoe ik dat ga aanpakken, ik durf niet te gokken dat mijn kieskeur hier iets mee wil.....
Door hannabelgje
Belt ineens Kink radio me op deze middag. Gezellig gesprekje gehad en wordt morgenmiddag uitgezonden. Grappig.

Door sam28
hannabelgje schreef: za 25 jul 2020, 16:56 Belt ineens Kink radio me op deze middag. Gezellig gesprekje gehad en wordt morgenmiddag uitgezonden. Grappig.

Vet!! Hoelaat? Ik hartje Kink!

Ik heb 2 dates gehad vandaag :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Was een hele belevenis, vooral nr1 was leuk. Nr2 heeft de energie uit me getrokken. Ik wil chips en slapen.
Dat is wat ik nu ga doen. :biggrin2:
Door hannabelgje
sam28 schreef: Vet!! Hoelaat? Ik hartje Kink!

Ik heb 2 dates gehad vandaag :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Was een hele belevenis, vooral nr1 was leuk. Nr2 heeft de energie uit me getrokken. Ik wil chips en slapen.
Dat is wat ik nu ga doen. :biggrin2:
Om 13.20 zei hij. Ah nog een kink fan! Ik ben echt vet verslaafd aan kink. Staat hier dag en nacht aan. Kan alleen de zondagavond na 22 niet zo waarderen.

Door sam28
Ik zal eens kijken, helaas loop ik aan het strand vanmiddag. ;D ;D
Toen ik hoorde dat ze vanaf 1 feb vorig jaar weer zouden uitzenden ben ik direct overgeschakeld. Helaas heb ik geen dab+ radio in de auto, in de auto en op de fiets luister ik toch wel het meeste radio
Door hannabelgje
sam28 schreef:Ik zal eens kijken, helaas loop ik aan het strand vanmiddag. ;D ;D
Toen ik hoorde dat ze vanaf 1 feb vorig jaar weer zouden uitzenden ben ik direct overgeschakeld. Helaas heb ik geen dab+ radio in de auto, in de auto en op de fiets luister ik toch wel het meeste radio
Ik heb ook geen dab+ in de auto, maar kan wel streamen via de kink app op mijn telefoon. Ook op de fiets gebruik ik de app om kink te luisteren.
Thuis heb ik een kleine dab+ radio staan van jbl en die neem ik ook mee naar kantoor.

Door sam28
Haha ja! Ik luister ook via de app en in de auto heb ik een klein jbl boxje. De radio heeft ook geen ingang zodat ik mn telefoon erop aan kan sluiten helaas. ;D
Door dinky89
En, was je tevreden met je radiouitzending hannabelgje? Is het ook ergens terug te luisteren?

Hier vanmiddag eerst stap 1 van 4 van Hedwig in elkaar gezet en daarna flink onkruid wezen verwijderen in de tuin. Groene container weer flink gevuld dus die kan deze week weer mooi bij de weg :)
Vanavond nog maar wat groente richting de varkentjes brengen :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door