Lizzy schreef: ↑di 21 jul 2020, 15:11
Ik weet niet wat de oplossing is.... Maar of het nou zinvol is om alles maar los te laten.... Zitten we zo meteen weer met een overvol IC. Kijk, dat is gewoon het ergste. Dat de mensen in de zorg dan weer 600% moeten gaan geven (en voor de moeite duuzend eurootjes krijgen
).
Dat dus
Ik had het er met mijn huisarts vorige week over.... conlussie was dat het eigenlijk optimaal zou zijn als iedereen die de anderhalvemeter regel zat is, die wil knuffelen en doen als altijd in het ene deel van Nederland gaat wonen.
De rest, die nog bezorgd is en wel rekening houdt met afstand, hygiene en zijn medemens die eventueel patient kan worden, maar vooral ook de medemens die straks weer staat te ploeteren in het ziekenhuis, in het andere deel.
En dan mogen de 'vrijdenkenden' niet klagen en zich ziek melden....want hé, er is toch geen risico meer....sterker nog, veel vinden dat dat is er nooit geweest voor de gezonde mens
Helaas pindakaas werkt het niet zo .... en helaas pindakaas zullen er straks misschien weer marathons gelopen moeten worden door het zorgpersoneel
Maar ach, ik heb mijn pleziertje gehad, heb lekker gedaan wat ik wilde en had helaas vette pech tegen die ene besmette persoon aan te lopen op 'vakantie/kermis/overbevolkte kroeg/winkelstraat.....etc....'
Mijn broek blijft afzakken in ieder geval.