Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
hannabelgje schreef: za 27 jun 2020, 20:39 Echt wel dat die bultjes van de rupsen zijn. Ik zweer tegenwoordig bij lavendelolie die je puur op de huid mag smeren. 1x smeren en de rest van de dag geen jeuk meer. Ik heb deze:

https://www.pit-pit.com/lavendel-etherische-olie.html

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Aaah bedankt voor de tip! Die ga ik bestellen. Niet dat ik er nu iets aan heb want camping. Maar ik heb wakker gelegen afgelopen nacht van de jeuk. Grr.
Door sam28
Ik liep met m'n wandeling door een dorp die ook nog een supermarktje had dat open was. Het moest zo zijn. Ze hadden er antihistamine. Het zou na een uur werken. Op hoop van zegen gekocht en geslikt.
anderhalf uur later was ik terug bij de tent en de bulten op m'n arm zijn geslonken! Jippie!
Door Kaela
Ooooooh wat een sukkel ben ik.

Twee weken geleden heb ik een nieuwe bak voor Valentijn besteld. Die wordt op maat gemaakt, want ons dressoir is 49 cm diep, dus een standaard bak van 50 cm past niet mooi.

En nu willen we een nieuw dressoir kopen. Die 45 cm diep is... En de bak is al zo goed als af, dus aanpassen gaat niet meer.

Soms is het leuk impulsief te zijn, soms ietsje minder ;D
Door - pien -
sam28 schreef: zo 28 jun 2020, 14:50 Ik liep met m'n wandeling door een dorp die ook nog een supermarktje had dat open was. Het moest zo zijn. Ze hadden er antihistamine. Het zou na een uur werken. Op hoop van zegen gekocht en geslikt.
anderhalf uur later was ik terug bij de tent en de bulten op m'n arm zijn geslonken! Jippie!
Fijn!
Kaela schreef:Ooooooh wat een sukkel ben ik.

Twee weken geleden heb ik een nieuwe bak voor Valentijn besteld. Die wordt op maat gemaakt, want ons dressoir is 49 cm diep, dus een standaard bak van 50 cm past niet mooi.

En nu willen we een nieuw dressoir kopen. Die 45 cm diep is... En de bak is al zo goed als af, dus aanpassen gaat niet meer.

Soms is het leuk impulsief te zijn, soms ietsje minder ;D
Jeetje ;D

Mijn meneer heeft verhoging en is gisteravond vroeg naar bed gegaan...nu slaapt hij nog, ondanks dat er een steiger wordt opgezet om het huis (er komt een nieuwe goot). Vrijdag had hij een hele zware dag dus het kan ook oververmoeidheid zijn maar daar krijgt hij het meestal koud van en niet warm ::)
Door -Annemarie-
Sterkte voor iedereen met eikenprocessie ellende! :bigarmhug:
Het is echt afschuwelijk, en bijna alle eiken hier hebben rupsen. Heeft de gemeente op alle brinken de slechte en oude bomen gekapt, wat denk je dat ervoor terug komt? Juist, gewoon weer eiken. :idiot2:
Biodiversiteit staat duidelijk niet hoog op de agenda. :P
Door -Annemarie-
En dan een persoonlijke klaag. Gisteren stootte ik keihard m'n kleine teen. Voelt net zo als een paar jaar geleden, toen de kleine teen aan de andere voet gebroken was. :-X En natuurlijk vlak voor een weekje vakantie. ::) Dat wordt dus geen wandelvakantie. :D

En dan moet ik deze week ook nog werken, schoonmaken want er komt iemand in huis, de caravan inpakken. Denk dat er wat doelen bijgesteld gaan worden. ;D
Door - pien -
-Annemarie- schreef: ma 29 jun 2020, 13:03 En dan een persoonlijke klaag. Gisteren stootte ik keihard m'n kleine teen. Voelt net zo als een paar jaar geleden, toen de kleine teen aan de andere voet gebroken was. :-X En natuurlijk vlak voor een weekje vakantie. ::) Dat wordt dus geen wandelvakantie. :D

En dan moet ik deze week ook nog werken, schoonmaken want er komt iemand in huis, de caravan inpakken. Denk dat er wat doelen bijgesteld gaan worden. ;D
O jee :-X Heb je gelijk Traumeel en Arnica genomen/gesmeerd?
Wat niet kan dat kan niet, sterkte er mee :-*

Onze gas- en elektrameter is vervangen en nou wil de combiketel niet meer aan...meneer is al 2 uur aan het prutsen/onluchten :-X
Normaal steek je het fornuis dan een aantal keer aan en dan ontsnapt de lucht daar, maar dat kan niet met een Aga ::)
Door Tanna
-Annemarie- schreef: ma 29 jun 2020, 13:03 En dan een persoonlijke klaag. Gisteren stootte ik keihard m'n kleine teen. Voelt net zo als een paar jaar geleden, toen de kleine teen aan de andere voet gebroken was. :-X En natuurlijk vlak voor een weekje vakantie. ::) Dat wordt dus geen wandelvakantie. :D

Hè jakkes, daar zit je niet op te wachten! :'( :-*
Door - pien -
- pien - schreef: ma 29 jun 2020, 17:01 O jee :-X Heb je gelijk Traumeel en Arnica genomen/gesmeerd?
Wat niet kan dat kan niet, sterkte er mee :-*

Onze gas- en elektrameter is vervangen en nou wil de combiketel niet meer aan...meneer is al 2 uur aan het prutsen/onluchten :-X
Normaal steek je het fornuis dan een aantal keer aan en dan ontsnapt de lucht daar, maar dat kan niet met een Aga ::)
Na 4 uur prutsen ging de combiketel het doen...maar Aagje doet het nog steeds niet en we zijn vierenhalf uur verder ::)
Door -Annemarie-
- pien - schreef: di 30 jun 2020, 11:55 Na 4 uur prutsen ging de combiketel het doen...maar Aagje doet het nog steeds niet en we zijn vierenhalf uur verder ::)
Jemig, wat een gedoe! :( Heb je een servicecontract voor Agaatje? Monteur heeft het vaak zó opgelost.
Door - pien -
-Annemarie- schreef: di 30 jun 2020, 14:54 Jemig, wat een gedoe! :( Heb je een servicecontract voor Agaatje? Monteur heeft het vaak zó opgelost.
Wij hebben altijd dezelfde monteur, maar geen servicecontract...komt helemaal uit de buurt van Venlo. Vandaag éen keer aan de telefoon gehad...niet opgelost, tweede keer gebeld, we zouden teruggebeld worden...heb ik een derde keer gebeld, krijg ik de voicemail.
Ben er zó klaar mee...inmiddels ruim 24 uur zonder...
Zie je eigenlijk een vonk als je Agaatje aansteekt? Of alleen de waakvlam die gaat branden?
Door - pien -
Lang verhaal kort : halve land afgebeld...want niet door vaste monteur teruggebeld ::) ::) ::)
Uiteindelijk Agaatje aangekregen met een spaander hout want ontsteking is stuk...
Bord met voer in de magnetron want het duurt zomaar tot morgenochtend voor ze opgewarmd is...
En we gaan ons even beraden of we gaan overstappen van servicedienst ::)
Door -Annemarie-
- pien - schreef: di 30 jun 2020, 16:12 Wij hebben altijd dezelfde monteur, maar geen servicecontract...komt helemaal uit de buurt van Venlo. Vandaag éen keer aan de telefoon gehad...niet opgelost, tweede keer gebeld, we zouden teruggebeld worden...heb ik een derde keer gebeld, krijg ik de voicemail.
Ben er zó klaar mee...inmiddels ruim 24 uur zonder...
Zie je eigenlijk een vonk als je Agaatje aansteekt? Of alleen de waakvlam die gaat branden?
Zag het helaas te laat, zat eind v/d middag met een collega in bespreking. Vind het wel een hele dikke duim waard dat het jullie toch gelukt is! :thumbup: :thumbsupup:
Zonder de ontsteking zou het hier koud blijven, denk ik. :-[ Heb je het glaasje eraf geschroefd, om er bij te kunnen? Wel slim!
Door Siberienne
Au Annemarie... niet fijn! Beterschap met je teen

Eigen klaag: ik word zo moe van alle emigratie-bureaucratie met steeds weer opduikende Paarse Krokodillen ::) ::)

(((maar we houden stug vol voor het goede doel!))))
Door Kim_S
Siberienne schreef: di 30 jun 2020, 21:40 Au Annemarie... niet fijn! Beterschap met je teen

Eigen klaag: ik word zo moe van alle emigratie-bureaucratie met steeds weer opduikende Paarse Krokodillen ::) ::)

(((maar we houden stug vol voor het goede doel!))))
Wij wonen nu 15 jaar in Duitsland, en nog steeds duikt er af en toe zo'n krokodil op... ::) Maar het worden er wel steeds minder :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door