Moderator: Lizzy
pluk schreef: ↑za 27 jun 2020, 23:11 Ik smeer op alles honingzalf. Zou ik hier ook op doen.Dito
hannabelgje schreef:https://www.mcvoordieren.nl/insektenbee ... voeligheidLijkt er wel op... maar Appie heeft het 2 jaar geleden ook gehad (toen was het erger) en de DA concludeerde vrij snel dat het een onkruid/bereklauw was geweest.... aangezien ik niet elke ronde met hem loop, kan ik dus niet zien waar ie met zn neus in hangt
Is het dat niet?
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
CindyMayella schreef: ↑ma 29 jun 2020, 19:06 Lijkt er wel op... maar Appie heeft het 2 jaar geleden ook gehad (toen was het erger) en de DA concludeerde vrij snel dat het een onkruid/bereklauw was geweest.... aangezien ik niet elke ronde met hem loop, kan ik dus niet zien waar ie met zn neus in hangtAls je het eerder wil kan je hier wel even een tubetje halen hoor...ik heb voorraad.....
Heb al gekeken waar ze hier in de buurt honingzalf verkopen, maar, helaas, geen tijd nog gehad om het te kopen... gelukkig is het nog niet erger geworden..... heb woensdag vrij, zal er meteen achteraan gaan.....