Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Siberienne schreef: wo 24 jun 2020, 13:32 Andrew Kotter is een bekende sport presentator van de BBC. Nu er geen sport is, voorziet hij zijn eigen honden van "klassiek Brits sport commentaar". Er staat een hele lading filmpjes op 't internet. oa.

;D ;D ;D
Door Kaio
Siberienne schreef: wo 24 jun 2020, 13:32 Andrew Kotter is een bekende sport presentator van de BBC. Nu er geen sport is, voorziet hij zijn eigen honden van "klassiek Brits sport commentaar". Er staat een hele lading filmpjes op 't internet. oa.

Ik vind sportcommentaar altijd vreselijk, hoop gel*l om de saaiheid door te komen. Maar zo he, geniaal ! ;D ;D ;D :2funny: :2funny:
Door Siberienne
Kaio schreef: do 25 jun 2020, 07:29 Ik vind sportcommentaar altijd vreselijk, hoop gel*l om de saaiheid door te komen. Maar zo he, geniaal ! ;D ;D ;D :2funny: :2funny:
Wij kijken best vaak snooker, of eigenlijk de meneer en daar geeft deze man ook commentaar. Ik vind dat altijd een heel rustgevend achtergrond geluid - en moest hier dus heel hard om lachen ;D
Door Lizzy
Ik kwam deze tegen op facebook. Eigenlijk is het niet om te lachen.....

** de logica van MPRűtte **
❗️❗️CORONA REGELS❗️❗️
Dus... Als je een vriend of vriendin tegenkomt mag je die niet knuffelen, maar als je sexwerker bent mag je er wél mee naar bed...😂😂 Je mag je auto vol proppen met mensen, maar als je uitstapt moet je 1,5 meter aanhouden...😂😂 We mogen niet zingen in de kerk, maar een kerkkoor op het podium mag wél. 😂😂 En ga je met vrienden uit eten? Met een “kuch-scherm” mag je lekker dicht bij elkaar...loop je daarna samen naar de auto? Dan wél 1,5 meter afstand...en in de auto mag je dan weer gezellig naast elkaar zitten. 😂😂
Contactsporten mag gewoon, maar ná het sporten in de kantine en onder de douche wél 1,5 meter aanhouden. 😂😂
We mogen weer naar voetbalwedstrijden , maar bij een doelpunt moeten we “hoera”... fluisteren!!! 😳😳 Denkt Rutte dat het een spelletje is?? En wat vindt hij zichzelf toch grappig...één grote poppenkast! Hoe geloofwaardig is dit nog??
Opzouten met al die pijlen, looproutes, muilkorven en al die stomme niet-kloppende regels van die 1,5 mtr. 🤔🤔🤔
Door Lizzy
Zo niet onmogelijk Siberienne.... Zoals je weet ben ik tot heel lang echt groot voorstander geweest van alle maatregelen die de regering heeft genomen. Naar mijn mening kunnen we ook zien dat het resultaat heeft gehad. Ik zou zelf wel voorstander zijn van het ook luisteren naar meningen zoals die van Maurice de Hond. Naar mijn mening kan het geen kwaad om voor de herfst ervoor te zorgen dat gebouwen op de juiste manier geventileerd worden want ik geloof heilig in goede ventilatie (en kennelijk doet de regering dat ook want we mogen massaal weer vliegen, vanwege de super ventilatie in de vliegtuigen ::) ). Als het dan aankomt op ventileren van bedrijfsgebouwen, verzorgingstehuizen, winkels, etc. dan doet de regering net of ie achterlijk is. Ik denk dat we te snel afbouwen en ik doe het echt in de broek (en blijf zelf nog steeds zoveel mogelijk weg van alles). Maar ik vind dat de regering deze maatregelen, die ZO krom zijn dat zelfs jij ze niet meer goed kan uitleggen (terwijl je en zeer verstandig bent en heeeeel goed kan uitleggen), niet meer kan verdedigen. Ik verlies dan nu ook serieus het vertrouwen.
Door Kaela
Lizzy schreef: za 27 jun 2020, 08:19 Zo niet onmogelijk Siberienne.... Zoals je weet ben ik tot heel lang echt groot voorstander geweest van alle maatregelen die de regering heeft genomen. Naar mijn mening kunnen we ook zien dat het resultaat heeft gehad. Ik zou zelf wel voorstander zijn van het ook luisteren naar meningen zoals die van Maurice de Hond. Naar mijn mening kan het geen kwaad om voor de herfst ervoor te zorgen dat gebouwen op de juiste manier geventileerd worden want ik geloof heilig in goede ventilatie (en kennelijk doet de regering dat ook want we mogen massaal weer vliegen, vanwege de super ventilatie in de vliegtuigen ::) ). Als het dan aankomt op ventileren van bedrijfsgebouwen, verzorgingstehuizen, winkels, etc. dan doet de regering net of ie achterlijk is. Ik denk dat we te snel afbouwen en ik doe het echt in de broek (en blijf zelf nog steeds zoveel mogelijk weg van alles). Maar ik vind dat de regering deze maatregelen, die ZO krom zijn dat zelfs jij ze niet meer goed kan uitleggen (terwijl je en zeer verstandig bent en heeeeel goed kan uitleggen), niet meer kan verdedigen. Ik verlies dan nu ook serieus het vertrouwen.
+1. Van A tot Z.

Op een mogelijk klein verschil na, wij proberen nu wel zoveel mogelijk buiten activiteiten mee te pakken. Gisteren met vrienden een dagje dierentuin, mijn paardrijlessen, afspreken met vrienden en familie in tuin of bos. Dat soort dingen.
Want ik vrees dat na een poosje vrolijk vakantie vieren met zijn allen, het hele feest van voren af aan begint. En dan zitten we tegen het najaar, gaan de dagen korter worden, valt er steeds minder te tuinieren. Ik ben zo bang voor een lange, eenzame winter in huis. Dus geniet ik nu zoveel mogelijk. En dat is voor mijn gevoel best heel erg "nu het nog kan".
Door -Annemarie-
Lizzy schreef: za 27 jun 2020, 08:19 Zo niet onmogelijk Siberienne.... Zoals je weet ben ik tot heel lang echt groot voorstander geweest van alle maatregelen die de regering heeft genomen. Naar mijn mening kunnen we ook zien dat het resultaat heeft gehad. Ik zou zelf wel voorstander zijn van het ook luisteren naar meningen zoals die van Maurice de Hond. Naar mijn mening kan het geen kwaad om voor de herfst ervoor te zorgen dat gebouwen op de juiste manier geventileerd worden want ik geloof heilig in goede ventilatie (en kennelijk doet de regering dat ook want we mogen massaal weer vliegen, vanwege de super ventilatie in de vliegtuigen ::) ). Als het dan aankomt op ventileren van bedrijfsgebouwen, verzorgingstehuizen, winkels, etc. dan doet de regering net of ie achterlijk is. Ik denk dat we te snel afbouwen en ik doe het echt in de broek (en blijf zelf nog steeds zoveel mogelijk weg van alles). Maar ik vind dat de regering deze maatregelen, die ZO krom zijn dat zelfs jij ze niet meer goed kan uitleggen (terwijl je en zeer verstandig bent en heeeeel goed kan uitleggen), niet meer kan verdedigen. Ik verlies dan nu ook serieus het vertrouwen.
Helemaal eens met het ventileren-gedeelte. Prima zoals Maurice de Hond daar aandacht voor vraagt, en nu gelukkig ook krijgt. Echt, die starre houding van het OMT draagt voor mij niet bij aan het vertrouwen in de maatregelen. En de 1,5 meter toepassing is te krom voor woorden.
Natuurlijk, ik houd me er netjes aan, zowel op het werk als privé, maar als je er goed over nadenkt is het niet logisch (en dan druk ik me nog netjes uit).

Verder doe ik zo ongeveer alles weer, ga gewoon naar de winkels, naar de dierentuin, straks een weekje kamperen in Nl. En later in de zomer hopelijk met de sleurhut naar Oostenrijk, als alles rustig blijft.

Maak me wel zorgen over het najaar/winter en dan inderdaad over de ruimtes waar geen goede ventilatie is. Ik zou dus ook nooit in het vliegtuig stappen, en gelukkig ben ik niet afhankelijk van het OV. Zal zeker niet naar gelegenheden gaan waar je met veel mensen bij elkaar langdurig in één ruimte bent, zelfs niet als iedereen 1,5 meter afstand houdt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door