Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Oh geweldig ! Ik heb het hele verhaal niet gevolgd , maar ik lees dat je nu eindelijk kunt gaan . Een goede reis , en heel veel geluk op je nieuwe stek ;)
Door CindyMayella
Gister onverwachts vrij dagje... moest op andere locatie werken, maar door miscommunicatie vrij.... eindelijk mn 24 uur maar gewerkt ipv tussen de 32 en 37 ;D ;D ;D .... een dagje extra rust en uitgerust aan de volgende 32 urige werkweek beginnen ;) :biggrin2: .....
Door sam28
Ik heb allemaal geluksmomentjes........

Het gaat een enorm pittig jaar worden maar ik ben AANGENOMEN voor de anesthesie!!!!!! :groupwave2:

Ze willen me per 1 juli al hebben en we gaan kijken hoe we dat gaan doen met vrije dagen/vakantie enzo en ik werk natuurlijk nog op de IC en hoe dat dan gaat.
Ik begin met 32 uur en mocht blijken dat ik het niet trek dan mag ik terug.
Ik moet wel naar school en een rekentoets maken ( :boxed: ) en dergelijke. Maar de einddatum is 26 augustus 2021. Oke, ik kan verlenging krijgen maar i.p ga ik ervan uit dat het dat is.

Ik zou straks een sollicitatiegesprek hebben voor de GGZ. Die man heb ik gebeld en vond het echt super jammer. Ik heb de situatie uitgelegd en ik mocht zeker zijn nummer bewaren mocht ik toch de GGZ in willen. Heel leuk dus ook en voor mij geeft het rust te weten dat ik ergens anders ook meer dan welkom ben.
Door sam28
OOOOH en dan ben ik mijn andere momentje nog vergeten!!

Ik heb gebeld naar werk of ik van de nachtdiensten afkon, en dat kon!! Nu dus een dikke week vrij! Ennn, besloten dat ik donderdag ga kamperen. Op de zaterdag oppas na, alles geregeld! :D :D
Door Siberienne
Gefeliciteerd Sam! Succes met je nieuwe avontuur! En geniet van je weekje vrij, hopelijk mooi kampeer-weer (en niet te warm voor jou, ik neem aan dat je naar het noorden van NL gaat want hier voorspellen ze hitte einde van de week.
Door sam28
Ja, ik ga naar Friesland. :D En inderdaad, hopelijk niet te warm of een hele goede boom in de buurt.
Lekker wandelen, voor de tent hangen en medisch rekenen. ;D
Door MillyMol
Gefeliciteerd collega! ;)
Het gaat je vast lukken. Je bent een doorzetter. Mooi dat je weer wat luchtpuntjes hebt. Elke dag is er één, met je maar denken. :-*
Door dinky89
Klinkt goed Sam! Lijkt mij ook een mooie boost voor je zelfvertrouwen dat er nu zoveel op je pad komt :-* Hele fijne vakantie en ik hoop dat je schaduwplekje hebt want ook hier in het noorden worden hoge temperaturen verwacht ;)

Klinkt lekker hannabelgje :)
Door - pien -
hannabelgje schreef: di 23 jun 2020, 09:14 Gisteravond heel de avond jam staan maken. Deze ochtend toast met verse kersenjam. Zalig!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Wat lekker!

Als waardering voor het oppassen op kleinhond (vóor de Coronatijd) kwam mijn dochter langs met een box met High Tea-hapjes...die had ze besteld bij haar in 't dorp.
Heerlijk hoor, sandwiches, miniquiches, chocolatechipkoekjes, scones uiteraard met jam en clotted cream, nog 2 soorten cake met citroen en nootjes en minibrownies...mmmmm! En 2 soorten thee om uit te kiezen. Alles versgemaakt en meer dan genoeg, erg lekker en gezellig.
Kleinhond was mee en waar dat meestal prima gaat moest Gabi weer erg wennen geloof ik...en hij was alert/blafferig in de tuin :-X ...nu zijn ze allemaal bekaf en liggen er 2 aan mijn voeten heel stil te zijn :smitten: ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door