Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kleur hondenhaar, dus toch maar grijs of zwart + wit :biggrin2:

Dat marmoleum click is er in 24 kleuren waarvan er automatisch al stuk of 20 afvallen. Marmoleum in 1 stuk heb je wel in meer kleuren. En dan is het of te licht of te saai of teveel kleur :biggrin2:
Een kleur zoeken lijkt me ook best lastig. Ik heb ook even gespiekt naar palet van klik marmoleum en er was niet echt een waarvan ik dacht ‘dat zou ik zou op de vloer willen hebben’

Nou is het sowieso lastig want erg huis-gebonden wat mooi is. Hoe zijn die nep-hout dingen? Erg nep? Die vond ik nog het meest neutraal namelijk. Of Sand. Zie je in ieder geval het zand niet.
Je kunt zo’n vloer dan opleuken met een kleedje oid.

Succes met de zoektocht!
Siberienne schreef: vr 19 jun 2020, 22:39 Een kleur zoeken lijkt me ook best lastig. Ik heb ook even gespiekt naar palet van klik marmoleum en er was niet echt een waarvan ik dacht ‘dat zou ik zou op de vloer willen hebben’

Nou is het sowieso lastig want erg huis-gebonden wat mooi is. Hoe zijn die nep-hout dingen? Erg nep? Die vond ik nog het meest neutraal namelijk. Of Sand. Zie je in ieder geval het zand niet.
Je kunt zo’n vloer dan opleuken met een kleedje oid.

Succes met de zoektocht!
Nee. Nou ben ik gisteren het hele palet afgegaan dus ook van Marmoleum op de rol. En ik zag eigenlijk uberhaupt niks waar ik heel blij van werd :biggrin2:

Dat nephout ligt hier nu in een staal. Ja, ik vind het dus tegenvallen..... En Sand vind ik te licht. Wij hadden in ons vorige huis licht marmoleum en dat vond ik een ramp. Ik zal ff een foto van het staal maken.
Ik vind het er dus uit zien als een goedkoop Novilonnetje. Maar ja, dat komt ook omdat Marmoleum er in mijn hoofd uit ziet als dat gemarmerde spul :biggrin2: . Op deze foto zie je meteen waarom de huidige vloer er echt snel uit moet :-X . Dit is echt feest voor vlooien. En mijn honden hebben dus al sinds vorig jaar augustus af en toe een vlo. Ik krijg het niet onder controle.

IMG_20200620_083923[1].jpg
IMG_20200620_083923[1].jpg (5.04 MiB) 2104 keer bekeken
Doranto schreef: za 20 jun 2020, 08:50 Dit is de eerste link waar ik op klikte, maar ik vind er toch best mooie tussen zitten hoor.

https://www.forbo.com/flooring/nl-nl/pr ... lar/bppcls
Maar die van jou, dat is deze:

Afbeelding

Ja, maar die lijkt dus best op deze:

Afbeelding

En dat is dezelfde als dat staal op mijn foto, deze:
IMG_20200620_083923[1].jpg (5.04 MiB) 2099 keer bekeken
Lizzy schreef: za 20 jun 2020, 08:59 Maar die van jou, dat is deze:

Afbeelding

Ja, maar die lijkt dus best op deze:

Afbeelding

En dat is dezelfde als dat staal op mijn foto, deze:

Nou die bedoel ik eigenlijk juist niet. Wat verder naar beneden scrollen.
Persoonlijk vind ik houtlook niet mooi. Ik vind marmoleum het mooiste als het gemarmerd is.
koekje schreef: za 20 jun 2020, 10:02 https://www.funky-friday.com/vloeren-vi ... 2.html?p=1

Ik zocht eigenlijk naar een zeiltje wit met zwarte stippen (polkadots), maar dat kon ik niet zo snel vinden. Deze vloeren vind ik serieus leuk. Niet zo saai nep-hout. Als je dan toch voor plastiek gaat, dan gelijk beter leuk.
Heel leuk!

En dan zo’n patroon erin leggen als in Portugese tegelvloeren of die Engelse stijl. Ben even de naam kwijt. Even zoeken...
Lizzy schreef: za 20 jun 2020, 09:29 Ja, wij vinden dat dus ook mooier, dat gemarmerde. En bij click vind ik er dus geen mooie kleuren tussen zitten in gemarmerd. Maar ja, ik ben een muts hoor. Ik val op de Marmoleum sport en dan die groene, 83212 :biggrin2:
Ik vind dat best een mooie kleur hoewel ik denk dat ‘ie in het echt misschien groener is als ik aan sportzalen denk :biggrin2:
Ik wist door dit topic wat marmoleum was en door jullie linkjes weet ik nu ook dat ik een marmoleum vloer heb. Dat lag hier al, een gemarmerde grijze. Het is hier super oud en doorleeft en het is gebarsten en zitten gaten in.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door