Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie Angel schreef: ↑wo 10 jun 2020, 18:22 Leuk is dat! Oh en rust went heel snel hoor ook als de voorzieningen wat verder weg zijn.Dat geloof ik gelijk! Besloten om maar eens te gaan kijken dus morgen bezichtiging om te kijken hoe het in het echt is ipv vanaf foto's. Heb al wel begrepen dat we niet de enige kijkers zijn dus ben benieuwd.![]()
dinky89 schreef: ↑do 11 jun 2020, 17:45 Dat geloof ik gelijk! Besloten om maar eens te gaan kijken dus morgen bezichtiging om te kijken hoe het in het echt is ipv vanaf foto's. Heb al wel begrepen dat we niet de enige kijkers zijn dus ben benieuwd.Oh, spannend! Als het goed voelt en je krijgt de kans gewoon meteen doen!
dinky89 schreef: Dat geloof ik gelijk! Besloten om maar eens te gaan kijken dus morgen bezichtiging om te kijken hoe het in het echt is ipv vanaf foto's. Heb al wel begrepen dat we niet de enige kijkers zijn dus ben benieuwd.Spannend!
constance.blokzijl schreef: ↑do 11 jun 2020, 19:43 Spannend!Rijbewijs wordt door vriendje inmiddels aan gewerkt. Heeft alleen tijdje stil gelegen door corona en nu heeft hij minder lessen per week dan voor corona dus duurt allemaal wat langer
En voorzieningen wat verder weg als je in bezit bent van een rijbewijs is geen punt, wen je heel snel aan hoor.
Siberienne schreef: ↑vr 12 jun 2020, 12:49 Aha, vandaar ook nog de design lampen !Precies! En heb je de zwevende stopcontacten en radiatoren gezien? Heeft niemand in het dorp. Puur design.