Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Charlie Angel schreef: wo 10 jun 2020, 18:22 Leuk is dat! Oh en rust went heel snel hoor ook als de voorzieningen wat verder weg zijn. Afbeelding
Dat geloof ik gelijk! Besloten om maar eens te gaan kijken dus morgen bezichtiging om te kijken hoe het in het echt is ipv vanaf foto's. Heb al wel begrepen dat we niet de enige kijkers zijn dus ben benieuwd.

@millymol : daar wordt al flink wat werk verzet! Fijn dat je op korte termijn opzichter kan zijn op locatie :D
Door Tanna
dinky89 schreef: do 11 jun 2020, 17:45 Dat geloof ik gelijk! Besloten om maar eens te gaan kijken dus morgen bezichtiging om te kijken hoe het in het echt is ipv vanaf foto's. Heb al wel begrepen dat we niet de enige kijkers zijn dus ben benieuwd.
Oh, spannend! Als het goed voelt en je krijgt de kans gewoon meteen doen!
Door MillyMol
Laika schreef: do 11 jun 2020, 16:45 Gelukkig hangen je gordijnen er al :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Fijn dat je er binnenkort heen kan. Succes met aftellen.

;D :biggrin2: ;D Het moet er wel een beetje knap uit blijven zien hè... ;D
Door constance.blokzijl
dinky89 schreef: Dat geloof ik gelijk! Besloten om maar eens te gaan kijken dus morgen bezichtiging om te kijken hoe het in het echt is ipv vanaf foto's. Heb al wel begrepen dat we niet de enige kijkers zijn dus ben benieuwd.
Spannend!
En voorzieningen wat verder weg als je in bezit bent van een rijbewijs is geen punt, wen je heel snel aan hoor.
Door dinky89
constance.blokzijl schreef: do 11 jun 2020, 19:43 Spannend!
En voorzieningen wat verder weg als je in bezit bent van een rijbewijs is geen punt, wen je heel snel aan hoor.
Rijbewijs wordt door vriendje inmiddels aan gewerkt. Heeft alleen tijdje stil gelegen door corona en nu heeft hij minder lessen per week dan voor corona dus duurt allemaal wat langer :biggrin2: zelf al wel meer dan 10 jaar rijbewijs en inmiddels ongeveer 3 jaar een auto ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door