Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
Lizzy schreef: ma 08 jun 2020, 11:05 Sterkte tekst. Grappig (en toch ook weer niet):

Afbeelding
Ik vind het echt schokkend hoe er door een deel van de mensen gefulmineerd wordt ten aanzien van Kunst&Cultuur. Het is ook zo onwaarschijnlijk achterlijk. Voor degene zou het goed zijn als er een hele tijd niets beschikbaar zou zijn wat uit K&C is voortgekomen. Geen kleding, geen huis, geen winkels, geen telefoon laat staan muziek of beeldmateriaal. Eigenlijk gewoon helemaal niets... Heeeeel ver terug in de tijd.
Door Fenixjuh
Als je ook niet-corona mag delen....

Ik moet hiervan af ::)
IMG-20200609-WA0006.jpg
IMG-20200609-WA0006.jpg (58.21 KiB) 1783 keer bekeken
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door M@rina
constance.blokzijl schreef: wo 27 mei 2020, 16:52 Afbeelding
Paar weken geleden heb ik dit plaatje op een engelstalige facebook pagina geplaats, het werd geblokkeerd met de volgende tekst van Facebook:
Your post violates our Community Guidelines, which can lead to physical damage

Facebook heeft duidelijk geen gevoel voor humor!
M@rina schreef: Paar weken geleden heb ik dit plaatje op een engelstalige facebook pagina geplaats, het werd geblokkeerd met de volgende tekst van Facebook:

Oh dat is wel heel erg!
Gelukkig snappen ze hier de grap wel Afbeelding
Door dinky89
M@rina schreef: di 09 jun 2020, 20:18 Paar weken geleden heb ik dit plaatje op een engelstalige facebook pagina geplaats, het werd geblokkeerd met de volgende tekst van Facebook:

Ik weet eigenlijk niet of ik hier nu heel hard om moet lachen of dat ik het te triest voor woorden vind dat het door een algoritme wordt verwijderd :???:
Door hannabelgje
M@rina schreef: Paar weken geleden heb ik dit plaatje op een engelstalige facebook pagina geplaats, het werd geblokkeerd met de volgende tekst van Facebook:

Ik ben dit op zoveel fb pagina's tegengekomen dat ik vermoed dat het de betreffende pagina is die het heeft weggehaald en niet fb zelf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Ina
pluk schreef: wo 10 jun 2020, 23:22 Screenshot_20200610-232101_Firefox.jpg
Ik kreeg toevallig vandaag de 'Meet Bill Gates - A Corbett Report' waar in 2 uur en 7 minuten :o mij uitgelegd gaat worden waarom meneer (en mevrouw) Gates de nieuwe anti-christ is
Ik moet nog gaan kijken.....maar heb het idee dat ik niet het geduld op kan gaan brengen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door