Ze heeft Furosemide erbij gekregen. Hopen dat dat helpt.
Tot nu toe was haar hartslag thuis 80-90, maar gisteravond was het 100 terwijl ze lag te slapen

Vanochtend zijn haar slijmvliezen weer erg bleek. Ik hoop zo dat de furosemide een groot verschil gaat maken

Overigens doet mijn da de euthanasie hetzelfde als veel andere praktijken, je moet je hond afgeven voor de narcose prik en daarna krijg je ze weer terug. Daarna weer afgeven voor de tweede prik. Niet ideaal dus

Straks wordt het toch nog Dier & Rust... Ik ken ze niet, dat vind ik niet zo prettig, maar als ik haar dan wel gewoon mag vasthouden, dan heeft dat mijn voorkeur. Ik zie op hun site niets over corona maatregelen, maar ik ga ze nog bellen.
Ik hoop gewoon ontzettend hard dat ze de coronatoestand overleeft en ze heel erg opknapt van de furosemide..
Laika schreef: Is de kans groot dat je bij nacht en ontij die beslissing moet nemen? Bij sommige hartaandoeningen treft het de hond onverwachts (tijdens spel bijvoorbeeld) Dan is het heel snel voorbij.Bedankt voor het meedenken
Als het steeds een beetje slechter gaat zakt de hond op het laatst weg en dit kan heel vredig gaan.
Wanneer ze erg benauwd wordt gebeurt dit niet plotseling zomaar in de nacht denk ik, dan kan je voor jezelf en voor haar het moment wel bepalen.
Ik hoop dat je dinsdag wat meer duidelijkheid krijgt en ik ga duimen dat Xindy goed op de medicatie reageert en nog een tijd bij je mag blijven

Ik heb het nagevraagd, fijner om te weten dan om verrast te worden.
Mijn da schat die kans op 5%. Het is dus gelukkig veel waarschijnlijker dat ze langzaam achteruit gaat en we gewoon een afspraak kunnen maken. Dat vind ik wel een geruststelling, want ik doe 's nachts geen oog dicht van de zorgen..
Onze eerste hond heeft 's nachts een inwendige bloeding gekregen. Als je dan midden in de nacht gejank hoort en je komt beneden in een kamer vol ontlastig met een hond die naar je toe wil komen, maar dat niet kan, helemaal in shock. Echt verschrikkelijk. En dan moet je op tomtom naar een onbekende praktijk in een plaats verderop, en wil de dienstdoende arts het arme oudje ook nog perse eerst aanprikken om te checken of er bloed in zijn buik zit. Bah

Dat heeft me wel bang gemaakt eerlijk gezegd.
pearlsofpassion schreef:Ja dat hoop ik ook. Dat ze gewoon 2021 mag gaan meemaken.Dat zou helemaal fijn zijn