Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: zo 24 mei 2020, 16:32 Inderdaad! :biggrin2: Ik moest je even op het verkeerde been zetten toen je met de Noorse vlag kwam aanzetten. Al blijf ik het met je eens dat Zweden natuurlijk een veel beter alternatief was geweest. Maar goed, alles beter dan Denemarken. :biggrin2:
“Ik weet echt helemaal van niks”
UHUH ::) Ik wist gewoon dat dat niet zo was :P

Maar inderdaad, Denemarken was wel heel erg geweest ;D
Gelukkig toch nog Noorwegen!

Had ik al gezegd dat ik nog steeds voor je duim Siberienne? :D
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: zo 24 mei 2020, 21:57Ik weet echt helemaal van niks
UHUH ::) Ik wist gewoon dat dat niet zo was :P

Maar inderdaad, Denemarken was wel heel erg geweest ;D
Gelukkig toch nog Noorwegen!

Had ik al gezegd dat ik nog steeds voor je duim Siberienne? :D
Dat heb ik ook niet beweerd, dat ik helemaal van niets wist. Ik schreef dit:
Anne in Zweden schreef: wo 20 mei 2020, 18:40 Als het om een huis gaat. Mag ik jullie eraan herinneren dat ik Siberienne's geheim ook niet ken? ;D
En dat klopt gewoon. Ik wist dat Siberienne in Zweden naar een baan zocht, dus toen ze over rood-wit en blauw begon, kon ik alleen maar vermoeden dat ze iets in Noorwegen op het oog had (of in Noord-Korea ;D ).

Het enige dat ik zeker wist was dat het om een baan ging en niet om een huis, en uit dat rood-wit-blauwe kon ik afleiden dat het niet in Zweden was.

Helemaal niks uhuh dus! :P
Door Siberienne
Anne in Zweden schreef: zo 24 mei 2020, 23:57 Te dicht bij Nederland. :biggrin2:
Te weinig sneeuw ook. Wij gaan voor de winter :D

Ik leer belangrijke zinnen
B6B2BBE3-A727-48CF-AC1F-377F08311D4C.png
B6B2BBE3-A727-48CF-AC1F-377F08311D4C.png (95.41 KiB) 1910 keer bekeken
E2F5FEB6-D722-4EA1-AAFD-9ADE6EE3CC6C.png
E2F5FEB6-D722-4EA1-AAFD-9ADE6EE3CC6C.png (102.17 KiB) 1910 keer bekeken
Door constance.blokzijl
Hahaha! Heel belangrijk en ik ben het met Sam eens, met wijn is bijna hetzelfde!

Maarre... ik heb wel een beetje uitleg nodig, ik begrijp dat het om een baan gaat, maar dan hebben we het ook automatisch toch over een huis? Of onderkomen laten we het zo noemen... ik neem aan dat Siberienne niet elke dag op en neer pendelt tussen Noorwegen en NL...
Door Anne in Zweden
constance.blokzijl schreef: ma 25 mei 2020, 19:52 Hahaha! Heel belangrijk en ik ben het met Sam eens, met wijn is bijna hetzelfde!

Maarre... ik heb wel een beetje uitleg nodig, ik begrijp dat het om een baan gaat, maar dan hebben we het ook automatisch toch over een huis? Of onderkomen laten we het zo noemen... ik neem aan dat Siberienne niet elke dag op en neer pendelt tussen Noorwegen en NL...
In deze fase gaat het alleen nog maar om een baan. Als die doorgaat, zal er ongetwijfeld ook iets op woongebied worden gedaan. Maar tot die tijd wordt het antwoord 'Siberienne geheim is dat ze bezig is met een huis' afgekeurd door de onafhankelijke jury. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door