Siberienne schreef: ↑vr 22 mei 2020, 21:01 Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlistZo zeg![]()

Ik hoop voor je dat het doorgaat!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑vr 22 mei 2020, 21:01 Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlistZo zeg![]()
Siberienne schreef: ↑vr 22 mei 2020, 21:01 Kortom; ik heb gesolliciteerd op een baan in Noorwegen en sta Nr 1 nu op de shortlistWat supergaaf!![]()
Anne in Zweden schreef: ↑zo 24 mei 2020, 16:32 Inderdaad!“Ik weet echt helemaal van niks”Ik moest je even op het verkeerde been zetten toen je met de Noorse vlag kwam aanzetten. Al blijf ik het met je eens dat Zweden natuurlijk een veel beter alternatief was geweest. Maar goed, alles beter dan Denemarken.
![]()
Kim_S schreef: ↑zo 24 mei 2020, 21:57 “Ik weet echt helemaal van niks”Dat heb ik ook niet beweerd, dat ik helemaal van niets wist. Ik schreef dit:
UHUHIk wist gewoon dat dat niet zo was
![]()
Maar inderdaad, Denemarken was wel heel erg geweest![]()
Gelukkig toch nog Noorwegen!
Had ik al gezegd dat ik nog steeds voor je duim Siberienne?![]()
Anne in Zweden schreef: ↑wo 20 mei 2020, 18:40 Als het om een huis gaat. Mag ik jullie eraan herinneren dat ik Siberienne's geheim ook niet ken?En dat klopt gewoon. Ik wist dat Siberienne in Zweden naar een baan zocht, dus toen ze over rood-wit en blauw begon, kon ik alleen maar vermoeden dat ze iets in Noorwegen op het oog had (of in Noord-Korea![]()
hannabelgje schreef: ↑zo 24 mei 2020, 23:36 Wat is er mis met Denemarken? Ik ben weg van Volbeat.Te dicht bij Nederland.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Anne in Zweden schreef: ↑zo 24 mei 2020, 23:57 Te dicht bij Nederland.Te weinig sneeuw ook. Wij gaan voor de winter![]()
constance.blokzijl schreef: ↑ma 25 mei 2020, 19:52 Hahaha! Heel belangrijk en ik ben het met Sam eens, met wijn is bijna hetzelfde!In deze fase gaat het alleen nog maar om een baan. Als die doorgaat, zal er ongetwijfeld ook iets op woongebied worden gedaan. Maar tot die tijd wordt het antwoord 'Siberienne geheim is dat ze bezig is met een huis' afgekeurd door de onafhankelijke jury.
Maarre... ik heb wel een beetje uitleg nodig, ik begrijp dat het om een baan gaat, maar dan hebben we het ook automatisch toch over een huis? Of onderkomen laten we het zo noemen... ik neem aan dat Siberienne niet elke dag op en neer pendelt tussen Noorwegen en NL...
Anne in Zweden schreef: ↑wo 27 mei 2020, 14:25 @Kim: ik ben nog steeds benieuwd aan welk kleine, rood-witte iets jij zat te denken voordat je met de Noorse vlag kwam wapperen.Een werkvergunning![]()