Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Wow, Hana, wat een prachtige wandelomgeving! Het hol heb ik geen idee van. Ik gok een das, want een bever heeft een burcht met de ingang onder water toch?
Wij hebben vandaag nieuwe frames voor op de voliere gemaakt. Dit keer van aluminium, de houten die ik een paar jaar geleden had gemaakt waren inmiddels helemaal verrot. Nieuw legernet er over en de vogels zitten er weer mooi bij.
Wij hebben vandaag nieuwe frames voor op de voliere gemaakt. Dit keer van aluminium, de houten die ik een paar jaar geleden had gemaakt waren inmiddels helemaal verrot. Nieuw legernet er over en de vogels zitten er weer mooi bij.
- Pauline
- 5-sterren

Circle of life:
Mijn kleine vriendje had het druk vandaag. Eerst vanmorgen een fris neusje halen en toen vanmiddag rondrennen. Niet omdat het moest, maar omdat ie zelf wakker en actief was.
Wat een schattig foto'sKaela schreef: zo 17 mei 2020, 16:26 Mijn kleine vriendje had het druk vandaag. Eerst vanmorgen een fris neusje halen en toen vanmiddag rondrennen. Niet omdat het moest, maar omdat ie zelf wakker en actief was.
IMG_9866.jpgIMG_9908.jpgIMG_9921.jpg
Morgen wordt onze grapjas 1 jaar!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Wat is hij prachtig geworden!
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dank je wel!hannabelgje schreef: zo 17 mei 2020, 19:21 Wat is hij prachtig geworden!
Hij is echt zo leuk maar zoooooo eigenwijs en die oren zijn ook voor de show
Helaas wel wat gezondheidsproblemen , cystine blaasstenen. 6 Weken geleden geopereerd en nu met dieet ze weg zien te houden.
1 jaar
Hij ziet er geweldig uit en dat hoofd
Hopelijk blijven de stenen in de toekomst weg.
Een vaste tuinbezoeker
- CindyMayella
- 5-sterren

Wow Pike!!! Zo gaaf je foto’s
!!
- pearlsofpassion
- Moderator
Die middelste foto is gewoon té cute!Kaela schreef: zo 17 mei 2020, 16:26 Mijn kleine vriendje had het druk vandaag. Eerst vanmorgen een fris neusje halen en toen vanmiddag rondrennen. Niet omdat het moest, maar omdat ie zelf wakker en actief was.
Wat leuk dat hij af en toe overdag ook actief is. En nog leuker dat jij er dan ook meteen tijd voor maakt.
Wat een leuke tuinbezoeker, mooie foto's!
Wat een leuke eekhoorn! Die zouden Ot en Sien ook wel in de tuin willen!
koekje schreef: ma 18 mei 2020, 11:29 Wat een leuke eekhoorn! Die zouden Ot en Sien ook wel in de tuin willen!
Lekker even poetsen, zo leuk altijd met die kleine pootjes. Eerst de handjes nat maken en wassen maarKaela schreef: zo 17 mei 2020, 16:26 Mijn kleine vriendje had het druk vandaag. Eerst vanmorgen een fris neusje halen en toen vanmiddag rondrennen. Niet omdat het moest, maar omdat ie zelf wakker en actief was.