Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Effe koppie thee met wat hartigs. Ik ben moe. Wel lekker wat aan mijn mozaïek gefröbeld

In de afgelopen weken twee bloemen gedaan en nu een vlinder.
Door Ina
Zaterdagavond :o

Het is niet erg hoor dat thuiswerken, maar alle besef van tijd ben ik zo ondertussen wel kwijt :-\

Eigenlijk is het dus zo ondertussen eigenlijk wel borreltijd, maar ik zit lekker aan een sterke bak koffie terwijl in de oven een heeeeeeerlijk ruikende (choco)cake staat te pruttelen :biggrin2:
Zoonlief vond het tijd om samen wat te klussen in de keuken en dit was het enige wat voorhanden was....dus dan maar samen cakebakken
Door CindyMayella
Gezellig toch?!
Hier staan de dames ‘fluffy pancakes’ als toetje te maken :D .....

Ik ben af en toe ook de dagen kwijt... het is dat er een briefje op de koelkast hangt met wie wat wanneer kookt, en elke dag streep ik er 1 weg, maar donderdag dacht ik dat de volgende dag zaterdag was .... :???: ....
Door Pauline
Siberienne schreef: za 02 mei 2020, 17:14 Effe koppie thee met wat hartigs. Ik ben moe. Wel lekker wat aan mijn mozaïek gefröbeld

In de afgelopen weken twee bloemen gedaan en nu een vlinder.
foto als het af is?

Ik heb een vlinder, uil, vis en gekko ondergrond gekocht. Eddie maakt ze na zodat ik er eventueel met heb.

Mocht je ook willen, hoor ik het!
Door Siberienne
Pauline schreef: za 02 mei 2020, 21:36 foto als het af is?

Ik heb een vlinder, uil, vis en gekko ondergrond gekocht. Eddie maakt ze na zodat ik er eventueel met heb.

Mocht je ook willen, hoor ik het!
Dank je, dat is lief!

Ik gavandaag bloem 2 voegen, zal ze daarna plaatsen !
Door Kaela
Nou, ik hou de economie wel draaiende! Gister een regenton besteld, mezelf erg te buiten gegaan bij het bestellen bij mijn favo aziaat en vandaag een camouflagenet (voor over de buitenvoliere) besteld. En ik ben gister na heel lang wachten en een heel zorgvuldig lijstje maken naar het tuincentrum geweest, waar ik bij de kassa nog even wat extra geld van mijn spaarrekening af moest halen ::) . Ik zeg, goed bezig!

Betekend alleen dat ik geen poen meer over heb voor dit cafe, dus ik ga even een glaasje kraanwater pakken ;D ;D ;D
Door Kaela
Ina schreef: zo 03 mei 2020, 11:43 Na zoveel 'spending-fun' wil ik je wel trakteren op iets lekkers hoor....zet maar op mijn rekening ;D
Aaah, das lief!

Ik heb eigenlijk wel zin in een lekker kleffe EggMcMuffin :-[
Door dinky89
Hier vandaag lekker rustig dagje. Begonnen met legpuzzel die ik vorige week voor mijn verjaardag heb gekregen en vriendje lekker bezig met lego aan andere kant van de eettafel met kopje thee erbij :)
Door Siberienne
Jaaaa maar dan liever deze dans

Overigens heeft deze dancer Eric Hernandez een eigen YouTube kanaal, best leuk om te kijken. ((Ik vind hem ook best leuk om naar te kijken :biggrin2: ))
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door