Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Elf schreef: za 09 mei 2020, 22:48 Die cake is goddelijk! Hebben we hier al een paar keer gebakken ::) :P
Ik vind hem iets aan de zoete kant maar ik had alleen gedroogde citroenrasp in huis en geen sap, dus misschien is dat het

Vanavond asperges op Limburgse wijze
Door Elf
Siberienne schreef: zo 10 mei 2020, 19:50 Ik vind hem iets aan de zoete kant maar ik had alleen gedroogde citroenrasp in huis en geen sap, dus misschien is dat het

Vanavond asperges op Limburgse wijze
Door het citroensap in de topping krijg je een zure tegenhanger van het zoete van de cake, goede combi :)
Door - pien -
-Annemarie- schreef: di 12 mei 2020, 17:56 Meneer maakt vandaag Cumi Cumi, recept uit het Indorock kookboek. Kon alleen nergens inktvip krijgen, dus dat wordt vervangen door een zakje zeefruit. :P
Hee, dát boek! Zijn de recepten érg anders dan klassieke Indonesische recepten?
Door - pien -
- pien - schreef: ma 11 mei 2020, 08:47 Gisteravond aten we asperges met aardappels en een eitje.
Vanavond is nog een vraagteken...pasta met zelfgemaakte rucolapesto misschien
En gister weer roti :biggrin2: Alleen zat er knolselderij doorheen én kip en smaakte het geheel zurig door de knolselderij. Zonde :-[ Ik verwacht dat de smaak vandaag beter is alleen dat zurige, is er een truc waardoor je dat weg kan krijgen? Als je er suiker bij doet wordt het denk ik zoetzuur ::)
Meneer is een dagje naar z'n werk :groupwave2: dus ik kook zoals vanouds weer, het wordt andijviestamppot.
Door - pien -
- pien - schreef: wo 13 mei 2020, 09:31 En gister weer roti :biggrin2: Alleen zat er knolselderij doorheen én kip en smaakte het geheel zurig door de knolselderij. Zonde :-[ Ik verwacht dat de smaak vandaag beter is alleen dat zurige, is er een truc waardoor je dat weg kan krijgen? Als je er suiker bij doet wordt het denk ik zoetzuur ::)
Meneer is een dagje naar z'n werk :groupwave2: dus ik kook zoals vanouds weer, het wordt andijviestamppot.
Nou, ik kookte helemaal niks, want ik kwam er achter dat tante Aga niet aan was gegaan (bij nadere inspectie bleek de klok van de bediening helemaal van slag) dus werd er een pizza en een pasta aan de deur bezorgd.
Vanavond andijviestamppot in de herkansing :)
Door Aquillo
-Annemarie- schreef: di 12 mei 2020, 17:56 Meneer maakt vandaag Cumi Cumi, recept uit het Indorock kookboek. Kon alleen nergens inktvip krijgen, dus dat wordt vervangen door een zakje zeefruit. :P
oh lekker als je de kleine inktvisjes = cumi cumi..neemt. jammer dat je ze niet kon vinden. Maar wat is er van gemaakt? sambal goreng? of sambal ketjap?
Door Aquillo
Gisteren spaghetti met prei paprika knoflook in saus op basis van een verse kaas en met in olijfolie met bieslook en peper gebakken champignons.
Vandaag Vlaamse runderstoof met bier met gekookte aardappelen en gekruide gestoofde rode kool.
Door - pien -
Aquillo schreef: do 14 mei 2020, 23:09 Gisteren spaghetti met prei paprika knoflook in saus op basis van een verse kaas en met in olijfolie met bieslook en peper gebakken champignons.
Vandaag Vlaamse runderstoof met bier met gekookte aardappelen en gekruide gestoofde rode kool.
Wat klinkt dat allemaal weer heerlijk :dribble:
Wij eten bloemkoolcurry met rijst
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door