Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Ze zijn mooi, en degelijk gemaakt. Enige opmerking die ik erbij kan plaatsen is dat de kleur wat afwijkt van wat op de website te zien is. Daar zijn ze donkerder. Maar voor mij telt dan toch zwaarder dat ze gewoon lekker zitten en ik er zo mee weg kan lopen. Ze worden als zijnde waterdicht verkocht dus ik laat me verrrassen. Maar regenen doet het hier toch al amper en op het zand is het vrijwel altijd droog of weer heel snel droog. Dus ik ben niet zo bang voor natte voeten.
Door Kaio
pike schreef: za 09 mei 2020, 19:35 Ze zijn mooi, en degelijk gemaakt. Enige opmerking die ik erbij kan plaatsen is dat de kleur wat afwijkt van wat op de website te zien is. Daar zijn ze donkerder. Maar voor mij telt dan toch zwaarder dat ze gewoon lekker zitten en ik er zo mee weg kan lopen. Ze worden als zijnde waterdicht verkocht dus ik laat me verrrassen. Maar regenen doet het hier toch al amper en op het zand is het vrijwel altijd droog of weer heel snel droog. Dus ik ben niet zo bang voor natte voeten.
Ik heb dezelfde in blauw grijs ( Ja eerder nu grijs bruininmiddels ;D ) maar die van mij zijn in ieder geval waterdicht!
Ja ze zijn super he!
Door Kaio
Ik heb ook al een tijdje deze
20200416_101100.jpg
20200416_101100.jpg (3.52 MiB) 1986 keer bekeken
Loopt inderdaad fijn, zeker met mijn peesplaat/ enkel problemen ;)
Was alleen dat een klein voorbij fietsend jongetje bijna van zijn fiets viel tijdens het " bewonderen" van deze aanwinst ;D
Door pike
Kaio schreef: ma 11 mei 2020, 08:25 Ik heb dezelfde in blauw grijs ( Ja eerder nu grijs bruininmiddels ;D ) maar die van mij zijn in ieder geval waterdicht!
Ja ze zijn super he!
Ze zijn er nu alleen in bruin en zwart. Vanochtend de eerste boswandeling ermee gemaakt, heerlijk gelopen.
Door pike
Kaio schreef: ma 11 mei 2020, 08:41 Ik heb ook al een tijdje deze
20200416_101100.jpg

Loopt inderdaad fijn, zeker met mijn peesplaat/ enkel problemen ;)
Was alleen dat een klein voorbij fietsend jongetje bijna van zijn fiets viel tijdens het " bewonderen" van deze aanwinst ;D
Ik durf die al helemaal niet te bestellen. Ben bang dat de tenen veels te lang zijn ::)
Door hannabelgje
zurca schreef: Ja ikke :) en Pop inderdaad ook...
En hoe bevallen die? Zijn die een beetje duurzamer dan schoenen van mesh?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Kaio
pike schreef: ma 11 mei 2020, 11:20 Ik durf die al helemaal niet te bestellen. Ben bang dat de tenen veels te lang zijn ::)
Dat had ik ook , had eens een ander model dat ging niet. Nu zag ik deze goedkoop, toch maar eens uitproberen weer.
Ik heb nl. Een lange voet tov van mijn tenen als ik dat net andere mensen vergelijk. Ik heb dus ook 38 ipv 37 nodig hiervan, en de voetlengte bij de kleine teen is echt net aan. Maar in deze dus echt geen last van te lange tenen of erover heen struikelen of zo ;D ( ja bij sommige tenen heb ik echt nog wel ruimte over maar niet zoveel dat het enigszins hinderlijk is )
Door zurca
hannabelgje schreef: ma 11 mei 2020, 11:22 En hoe bevallen die? Zijn die een beetje duurzamer dan schoenen van mesh?

Ze zitten lekker. De zool is dun, het boven materiaal is van canvas. Ik denk dat, dat wel duurzamer is dan mesh. Ik heb ze afgelopen voorjaar gekocht dus heb ze nog niet lang. Ik heb een smalle voet en de schoenen vallen vrij breed, in vergelijking met mijn Merrells.
Zelf vind ik de Merrells daarom lekkerder zitten maar dat zal voor een ander weer verschillen.
Mijn vriend heeft ze ook, die gaat er nu zijn derde seizoen op lopen. Hij vind ze heerlijk zitten.
Door pearlsofpassion
hannabelgje schreef: ma 11 mei 2020, 11:22 En hoe bevallen die? Zijn die een beetje duurzamer dan schoenen van mesh?

Wat bedoel je met mesh? Zoals Vivo?

Ze vallen mij ontzettend mee qua duurzaamheid. Die microvezel rondomrond is erg sterk. Ik heb de mijne nog niet ontzettend veel gedragen dus ik kan niet zeggen wat ze op lange termijn doen ( los van het wat zetten haar je voet zie je aan de mijne nog niet dat ze gedragen zijn).
Maar mijn kleinste zoontje heeft de Filly (cubs) en die hebben echt al wat meegemaakt (modder, kruipen, teenslepen bij kinderauto'tjes rijden, kippenstront, water en zelfs groen van grasmaaien) en zijn nog steeds niet stuk of afgedragen. Als nieuw ook niet maar ook niet afgesleten. En dat heb je met lederen of conventionele schoenen wel snel.

Zo zien ze er nu uit. En hij heeft ze sinds hij loopt, ergens in november denk ik.
Je ziet dat ze net boven de microvezelband wat kleurverlies hebben, dat de stof wat sporen van slijtage vertoont.
IMG_20200512_143108.jpg
IMG_20200512_143108.jpg (3.12 MiB) 1899 keer bekeken
Ik had gedacht dat ze maar 1 winter zouden meegaan en dan echt versleten zouden zijn. Maar dat valt dus reuze mee. Nu zijn ze bijna te klein en tis m'n jongste zoon, want anders zou ik ze zo nog een stuk langer gebruiken. Nu zulen ze spijtig genoeg uit gebruik gaan voor ze versleten zijn en dat is erg zeldzaam bij kinderschoenen.

Voor mij vallen ze zeker niet breed. Ze zitten tegen de zijkant van m'n voet, tenen hebben voldoende ruimte. Maar ik heb dan ook brede voeten.
Ik heb er al mee in de regen gelopen, met m'n wollen ( Buizerd) en ik had nog droge voeten. De microvezel werd nat, erboven niet en er kwam ook geen water door de spleet in de zool naar boven.
Bij m'n zoontje net zo. Pas als de bovenzijde ook doornat wordt, worden de voeten nat. In lang nat gras kan dus dat vast wel een probleem zijn. Kort gras is geen probleem.
Door Siberienne
pearlsofpassion schreef: di 12 mei 2020, 14:30 Wat bedoel je met mesh? Zoals Vivo?

Ze vallen mij ontzettend mee qua duurzaamheid. Die microvezel rondomrond is erg sterk. Ik heb de mijne nog niet ontzettend veel gedragen dus ik kan niet zeggen wat ze op lange termijn doen ( los van het wat zetten haar je voet zie je aan de mijne nog niet dat ze gedragen zijn).
Maar mijn kleinste zoontje heeft de Filly (cubs) en die hebben echt al wat meegemaakt (modder, kruipen, teenslepen bij kinderauto'tjes rijden, kippenstront, water en zelfs groen van grasmaaien) en zijn nog steeds niet stuk of afgedragen. Als nieuw ook niet maar ook niet afgesleten. En dat heb je met lederen of conventionele schoenen wel snel.

Zo zien ze er nu uit. En hij heeft ze sinds hij loopt, ergens in november denk ik.
Je ziet dat ze net boven de microvezelband wat kleurverlies hebben, dat de stof wat sporen van slijtage vertoont. IMG_20200512_143108.jpg
Ik had gedacht dat ze maar 1 winter zouden meegaan en dan echt versleten zouden zijn. Maar dat valt dus reuze mee. Nu zijn ze bijna te klein en tis m'n jongste zoon, want anders zou ik ze zo nog een stuk langer gebruiken. Nu zulen ze spijtig genoeg uit gebruik gaan voor ze versleten zijn en dat is erg zeldzaam bij kinderschoenen.

Voor mij vallen ze zeker niet breed. Ze zitten tegen de zijkant van m'n voet, tenen hebben voldoende ruimte. Maar ik heb dan ook brede voeten.
Ik heb er al mee in de regen gelopen, met m'n wollen ( Buizerd) en ik had nog droge voeten. De microvezel werd nat, erboven niet en er kwam ook geen water door de spleet in de zool naar boven.
Bij m'n zoontje net zo. Pas als de bovenzijde ook doornat wordt, worden de voeten nat. In lang nat gras kan dus dat vast wel een probleem zijn. Kort gras is geen probleem.
wat een super schattige schoentjes zo :) maar die zijn inderdaad degelijk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door