Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Elf schreef: do 07 mei 2020, 17:55 Vandaag zalmpasta. Een regelmatig terugkerend verzoeknummer hier ;). Rode ui, courgettes en cherrytomaatjes en knoflook bakken met tijm terwijl de (volkoren)pasta kookt. Als de pasta gaar is deze afgieten en er een paar lepels roomkaas door roeren. Groenten erbij kiepen. In de groentenpan zalm bakken tot net gaar deze in stukken ‘hakken’ en de pasta met groenten erdoor husselen. Peper en zout. Klaar :)
Dát klinkt lekker :D

We eten misschien Thais (afhaal, van een heel goed restaurant). Als het doorgaat ga ik voor de Massaman curry met tahoe (heb ik gister al uitgezocht, kon niet wachten :biggrin2: ).
Door dinky89
Vandaag laten we pizza bezorgen.
Normaal wil vl dat niet omdat hij vaak met vrienden naar de pizzaria gaat maar door corona heeft hij al tijd geen pizza gehad waardoor hij dat nu wel wil :cool:
Door koekje
Lizzy schreef: vr 08 mei 2020, 17:39 Ik ga binnenkort eens vegetarische burgers bij de Beren bestellen. Ben zo benieuwd of dat te eten is. Iemand ervaring?
Sterkte. Laat maar weten hoe het was, ik ben nieuwsgierig.
Door - pien -
- pien - schreef: vr 08 mei 2020, 10:55 Dát klinkt lekker :D

We eten misschien Thais (afhaal, van een heel goed restaurant). Als het doorgaat ga ik voor de Massaman curry met tahoe (heb ik gister al uitgezocht, kon niet wachten :biggrin2: ).
Nou...het werd hetzelfde als gister...roti. Het leek wel een partijtje pittiger dan gister :P Wel lekker, dat je nét een natte neus krijgt ;D
CindyMayella schreef:Gnocchi, broccoli en pesto... alles vers gemaakt door jongste dochter....
Verse gnocchi staan nog op m'n verlanglijst om te maken! Klinkt héérlijk! Wij hadden gister rucola in de groentetas dus dat wordt ook weer verse pesto deze week :yeah:

Wat we vanavond eten hangt een beetje af van hoe laat Appie komt...tussen 16 en 21 u...even afwachten dus :whistle:
Door Elf
Siberienne schreef: za 09 mei 2020, 15:20 Ik ben cake aan het bakken; de amandel bosbessen uit Simpel van Otto :)

En vanavond denk ik vis met Chermoula kruidenpasta en krieltjes en salade.
Die cake is goddelijk! Hebben we hier al een paar keer gebakken ::) :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door