Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Elf
Gisteren een heerlijk receptje gekookt uit Simpel van Ottolenghi. Kabeljauw met kikkererwten, rozenharissa, ingelegde citroenen en heerlijke specerijen. Met gewokte spinazie en rode paprika en knapperig brood. Jammie :P
Door - pien -
Elf schreef: wo 06 mei 2020, 10:30 Gisteren een heerlijk receptje gekookt uit Simpel van Ottolenghi. Kabeljauw met kikkererwten, rozenharissa, ingelegde citroenen en heerlijke specerijen. Met gewokte spinazie en rode paprika en knapperig brood. Jammie :P
Wow, lekker! Rozenharissa ben ik erg nieuwsgierig naar!
Wij eten vanavond wortels uit de oven met honing en feta, van de blog van Vette Sletten. Het is een bijgerecht maar meneer flanst er nog wat zoete aardappels tussen denk ik.
Door Elf
- pien - schreef: wo 06 mei 2020, 14:10 Wow, lekker! Rozenharissa ben ik erg nieuwsgierig naar!
Wij eten vanavond wortels uit de oven met honing en feta, van de blog van Vette Sletten. Het is een bijgerecht maar meneer flanst er nog wat zoete aardappels tussen denk ik.
Vette sletten😂
De rozenharissa is gewoon bij AH te koop en wat zachter van smaak dan gewone harissa
Door Lizzy
- pien - schreef: wo 06 mei 2020, 14:10 Wow, lekker! Rozenharissa ben ik erg nieuwsgierig naar!
;D ;D ;D ;D

Ik ga gelijk ff kijken!
Door dinky89
Stamppot met zuurkool en spek.

Morgen bietenwraps waarbij we nog even moeten kijken waarmee we het gaan beleggen. In ieder geval zelfgemaakte guacamole als basis.
Door Anneloog
Eindelijk asperges risotto gemaakt voornamelijk witte asperges en een paar groene, erbij een mootje zalm. Echt heerlijk en machtig. Dus nu uitbuiken. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Door Elf
Gisteren een salade van sperziebonen, boekweitkorrels, gecarameliseerde uien, munt, chilivlokken en nog wat specerijen. Met een dikke dressing van griekse yoghurt met knoflook en citroen erbij. Net het restant als lunch gegeten met wat kaasblokjes erdoor
Door Elf
Vandaag zalmpasta. Een regelmatig terugkerend verzoeknummer hier ;). Rode ui, courgettes en cherrytomaatjes en knoflook bakken met tijm terwijl de (volkoren)pasta kookt. Als de pasta gaar is deze afgieten en er een paar lepels roomkaas door roeren. Groenten erbij kiepen. In de groentenpan zalm bakken tot net gaar deze in stukken ‘hakken’ en de pasta met groenten erdoor husselen. Peper en zout. Klaar :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door