Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anne in Zweden
Jemig, ik zie dit nu pas. Fijn dat hij weer wat praatjes krijgt! Ik had een paar maanden geleden ook een hond die ineens een plas bruin water uitkotste, ik weet niet meer wie het was. Verder geen ziektesymptomen, dus ik heb er niks aan gedaan en het is ook verder niet meer voorgekomen. Hoeft dus niet iets akeligs te zijn.

Bij het niet-uitschudden zou ik denken aan pijn in de rug of nek door een verkeerde beweging. Een tijdje geleden was Laika bij ons helemaal van de leg, zo erg dat ik het ergste al vreesde. Ook geen eetlust, totaal geen energie. Gelukkig had ik gezien dat ze door een sprong van Mello onderuit was gegleden op de gladde weg, dus had ik een vermoedelijke oorzaak. Ik heb haar een pijnstiller gegeven en toen begon ze weer te eten en te bewegen. Na twee dagen was ze ineens weer helemaal de oude.

Heb je een pijnstiller geprobeerd bij je hussebus? Nou ja, als hij weer beter in zijn vel zit nu, is dat misschien niet eens nodig. Beterschap in ieder geval!
Door Siberienne
Nou de meneer geeft weer acte de présence. Hij zat vanmorgen pontificaal voor de achterdeur en eiste ook zijn aandeel yoghurt weer op. Bij het begin van de wandeling trok hij meneer bijna ondersteboven en na de wandeling moest broerlief het weer ontgelden. We houden het dus maar op een virusje. Dank voor het meedenken allemaal.
Door Siberienne
Doranto schreef: di 05 mei 2020, 12:37 Fijn om te horen dat hij weer lekker in zijn vel zit!
Ja eigenlijk zijn we gruwelijk verwend met hem: hij is nooit ziek en dan maak ik me snel(ler) zorgen ;)
Door Chouka
Siberienne schreef: di 05 mei 2020, 12:09 Nou de meneer geeft weer acte de présence. Hij zat vanmorgen pontificaal voor de achterdeur en eiste ook zijn aandeel yoghurt weer op. Bij het begin van de wandeling trok hij meneer bijna ondersteboven en na de wandeling moest broerlief het weer ontgelden. We houden het dus maar op een virusje. Dank voor het meedenken allemaal.
Zo zien en horen we het graag.
Door Eef+Stippels
Siberienne schreef: di 05 mei 2020, 12:09 Nou de meneer geeft weer acte de présence. Hij zat vanmorgen pontificaal voor de achterdeur en eiste ook zijn aandeel yoghurt weer op. Bij het begin van de wandeling trok hij meneer bijna ondersteboven en na de wandeling moest broerlief het weer ontgelden. We houden het dus maar op een virusje. Dank voor het meedenken allemaal.
Ik zie het nu pas, maar gelukkig is hij alweer de oude :D
Wat ben je dan blij met hun ondeugendheden he :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door