Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Een beetje regen was inderdaad wel op zijn plaats geweest. Maar helaas. Gisteren een paar drupjes. Sinds 15 maart is hier pas 1 mm water gevallen. Dus moet er weer gesproeid worden, want alles moet nu wel kunnen gaan groeien. Zonder water lukt dat niet.
En dat het koud is vind ik op zich nog niet zo erg, maar die kl... wind. Ik haat wind >:(
Deur open en warmte eruit? Hier is binnen nog niks geen warmte. Gisteren was het buiten nog steeds warmer dan binnen.
Door src_esther
Inderdaad die wind! Daardoor voelde het vanochtend alsof het aan het vriezen was.
Houtkacheltje is toch nog maar eens aangegaan vandaag.
Door eelke
Regen was wel erg leuk geweest ja, ook voor mn hooikoorts. Maar verder klaag ik niet hoor, want ik vind het wel echt super lekker weer.
Door Siberienne
eelke schreef: di 14 apr 2020, 08:06 Regen was wel erg leuk geweest ja, ook voor mn hooikoorts. Maar verder klaag ik niet hoor, want ik vind het wel echt super lekker weer.
Ja ik loop ook te niezen en te snotteren. Niet zo handig in deze tijden...
Door pearlsofpassion
Ik vind het bar koud, en ik houdt er niet van. Zeker niet met kuikentjes van 6 dagen oud en gezaaid gras. En voor dat laatste moet ik toch al 3 weken sproeien, dan kan het net zo goed warm zijn.
Beetje regen had wel gemogen ja. Ze hebben er alle lenteregen precies in 1 keer uitgegooid in februari-begin maart. Toen was het niet te doen en sinds die zondvloed gestopt is, idd geen drup meer...
Door CindyMayella
De regen komt hier met vlagen met balken uit de hemel :o .... goed voor de natuur, maar ik moest wel boodschappen doen :-\ .... bij thuiskomst maar eerst naar binnen gevlucht en gewacht met de boodschappen uit de auto halen tot het wat minder hard regende.....
Door dinky89
Hier nu tenminste ook echte buien. Volgens mij hoorde ik vanmorgen ook wat gerommel van onweer maar toen sliep ik nog half. Ben wel blij voor de tuin/natuur dat er nu tenminste wat regen uit de lucht valt zodat de scheuren in de keiharde klei weer wat minder breed worden.
Door sam28
Mijn emmertje is weer vol!! De plantjes binnen kunnen weer regenwater!
En nu na mn nachtdiensten is het echt heerlijk om voor de open deur te zitten!
Door pike
Eindelijk een beetje regen :D De teller staat op 13 mm over de afgelopen dagen. Mag nog wel ietsje bij voor de planten maar het begin is goed. Maar, ik had het toch liever 's nachts dan overdag :biggrin2:
Door Kaela
Ik ben gister tot op mijn hempie natgeregend tijdens paardrijden. Het kwam met bakken uit de hemel. Wel maar kort.

Onze regenton is weer lek, dus ik kan niet zien of de regen hier wat zoden aan de dijk heeft gezet. De tuin lijkt wel blij. Er komt nog meer aan, hopelijk een beetje leuk verspreid over het land zodat iedereen er wat aan heeft!
Door sam28
Die weerman van gister stond nog net niet te juichen toen hij vertelde dat het droog zou worden en de zon weer zou gaan schijnen. Op het moment dat ik dit dacht, realiseerde hij zich dat volgens mij ook en toen kwam er nog een laf verhaaltje achteraan dat het te droog was in NL. :-X
Door Siberienne
het bos ontploft; elke dag groener. En de pof zooi is minder en de pollen zijn uit de lucht. Wij zijn heel blij met de regen ! Ok, gisteren was het even wat minder toen we een onweer en hagelbui over ons heen kregen in het bos, honden oortjes in de nek en zielige blikken. Wij hadden regen kleding aan dus ach, dan ben je eigenlijk best comfortabel. Ik vond het wel geinig.
Door pike
Vandaag trekken alle voorspelde heftige buien weer noord en zuid aan ons voorbij. Vijf drupjes gehad...
Door pearlsofpassion
pike schreef: za 02 mei 2020, 12:56 Vandaag trekken alle voorspelde heftige buien weer noord en zuid aan ons voorbij. Vijf drupjes gehad...
Ach, klinkt echt alsof de wolken jullie vermijden deze weken.
Hieg heeft het echt al veel geregend. Zeker een cm of 4. Ik vind het al lang goed.

Ik hoop dat er toch nog wat mag vallen bij jullie. Te droog is ook echt niet leuk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door