Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ina
Kaela schreef: ma 27 apr 2020, 17:01 Komende vrijdag voor het eerst weer paardrijles. Priveles uiteraard, volledig volgens de regels van de RIVM en KNHS.

Ik heb er zo zin in! Het voelt heel raar, na zo lang thuisblijven en alles vermijden. Maar het is lekker buiten, alleen de juf en alle ruimte om afstand te houden. Ik weet nog niet of wekelijks gaat lukken, want het is nogal wat om de groepslessen van de volwassenen om te zetten naar privé lessen. Maar met een keer in de paar weken ben ik ook al heel blij, dan heb je weer wat om naar uit te kijken.

Kijk....dat zijn inderdaad geluksmomentjes.....en een hele week om je te verheugen ;)
Geluk bij een ongeluk, het weer wordt wat minder zodat er ongetwijfeld minder mensen buiten zijn :)
Door sam28
Wat een leuke dingen! Paardrijden (moet er niet aan denken maar kan me voorstellen dat je ernaar uit kijkt), Lammetjes en slecht weer! Ik kijk uit naar regen en kou!!
Door Laika
Kaela schreef: ma 27 apr 2020, 17:01 Komende vrijdag voor het eerst weer paardrijles. Priveles uiteraard, volledig volgens de regels van de RIVM en KNHS.

Ik heb er zo zin in! Het voelt heel raar, na zo lang thuisblijven en alles vermijden. Maar het is lekker buiten, alleen de juf en alle ruimte om afstand te houden. Ik weet nog niet of wekelijks gaat lukken, want het is nogal wat om de groepslessen van de volwassenen om te zetten naar privé lessen. Maar met een keer in de paar weken ben ik ook al heel blij, dan heb je weer wat om naar uit te kijken.
Fijn Karin, geniet er van! Bij een prive paardrijles kan je natuurlijk ook makkelijk afstand houden.
Ik ga proberen of ik online detectielessen kan volgen. De gewone lessen gaan 1 mei weer van start maar ik durf het niet aan. Ik mis de lessen wel, en zonder les slinkt de motivatie om thuis te trainen :(
Door Kaela
Laika schreef: di 28 apr 2020, 07:29 Fijn Karin, geniet er van! Bij een prive paardrijles kan je natuurlijk ook makkelijk afstand houden.
Ik ga proberen of ik online detectielessen kan volgen. De gewone lessen gaan 1 mei weer van start maar ik durf het niet aan. Ik mis de lessen wel, en zonder les slinkt de motivatie om thuis te trainen :(
Dat zou leuk zijn als je dat online toch weer op kan pakken! Er komen steeds meer alternatieven om toch weer leuke dingen te doen.

Sinds kort heeft de juf ook oortjes, zodat ze niet meer hoeft te schreeuwen. Die zijn prima te ontsmetten tussendoor. En dan kan de juf zelfs binnen blijven zitten en vanaf haar bank les geven ;D , al zal ze dat vast niet echt doen
Door Kaela
sam28 schreef: ma 27 apr 2020, 23:07 Wat een leuke dingen! Paardrijden (moet er niet aan denken maar kan me voorstellen dat je ernaar uit kijkt), Lammetjes en slecht weer! Ik kijk uit naar regen en kou!!
Ah lief van je Sam. Ik hoop zeker ook op regen. Niet op kou, maar de temperaturen gaan wel wat zakken, dus echt warm zal het ook niet meer zijn.
Door sam28
Het Regent!!

Of nou, er valt iets uit de lucht wat zijn best doet op regen te lijken en de stoep is vochtig. ;D
Ik hoop dat het met bakken uit de lucht gaat komen en dan ook in heel NL! Met name ook in de bossen en gebieden waar het t droogst is.
Door Laika
sam28 schreef: di 28 apr 2020, 09:46 Het Regent!!

Of nou, er valt iets uit de lucht wat zijn best doet op regen te lijken en de stoep is vochtig. ;D
Ik hoop dat het met bakken uit de lucht gaat komen en dan ook in heel NL! Met name ook in de bossen en gebieden waar het t droogst is.
Hier schijnt de zon (nog) Hebben we allebei een geluksmomentje ;)
Door Ina
sam28 schreef: di 28 apr 2020, 09:46 Het Regent!!

Misty heeft de ochtendwandeling ook tot geluksmomentje benoemd.....want het regende :biggrin2:
Dan komen er namelijk opeens heel veel mollen omhoog die je lekker kan proberen op te graven....het gras smaakt veel lekkerder....ze hoeft niet na een half uur haar tong naar buiten te hangen en in elke sloot te duiken om te drinken....beter kan het niet volgens haar

Blondje daar in tegen was het niet eens met Misty's geluksgevoelens ;D
"Baas....ik wordt nat, baas....m'n oren kriebelen van het water.....baas, loop eens door dan kan ik schuilen in de bosjes" ::)

Totdat ze doorweekt is....dan gaat opeens het dak eraf want dan MOET ze zichzelf droogrennen :o
Door sam28
Ina schreef: Misty heeft de ochtendwandeling ook tot geluksmomentje benoemd.....want het regende :biggrin2:
Dan komen er namelijk opeens heel veel mollen omhoog die je lekker kan proberen op te graven....het gras smaakt veel lekkerder....ze hoeft niet na een half uur haar tong naar buiten te hangen en in elke sloot te duiken om te drinken....beter kan het niet volgens haar

"Baas....ik wordt nat, baas....m'n oren kriebelen van het water.....baas, loop eens door dan kan ik schuilen in de bosjes" ::)

Totdat ze doorweekt is....dan gaat opeens het dak eraf want dan MOET ze zichzelf droogrennen :o
;D ;D ;D ;D ;D ;D Ik heb beeld!!
Door Eef+Stippels
Ina schreef: di 28 apr 2020, 10:41 Misty heeft de ochtendwandeling ook tot geluksmomentje benoemd.....want het regende :biggrin2:

;D ;D ;D
Gezellig stel :biggrin2:
Door Ina
Eef+Stippels schreef: di 28 apr 2020, 15:32 ;D ;D ;D
Gezellig stel :biggrin2:

Haha.... twee uitersten ;D ....en [soms] vreselijk onhandig om als span uit te laten....de een jaagt op zicht (en oor en neus) en de ander op neus (en herinnering en oor)
Dus wat de ene niet opmerkt, wordt wel gespot door de ander

En met dit soort weer baalt Aysa echt .... die gaat dan met haar billen boven het gras hooveren (want we gaan echt niet in het natte gras zitten :biggrin2: ) mij aankijken of we alsjeblieft door kunnen lopen
Als we dan lopen gaat ze heel zielig met haar staart tussen haar poten en kop naar beneden naast me sjokken, of juist proberen mij mee te zeulen naar een 'veilige droge plek'

.....en Misty.....die snuffelt nog eens extra lang aan een grassprietje voordat ze hem wegkauwt....graaft nog eens een molshoop omver, snaait een achtergelaten stuk brood voor de eenden weg, wil zeker weten dat het plasje tegen de boom echt van de buurhond is..... en heeft helemaal geen haast om richting huis te gaan :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door