Eef+Stippels schreef: ↑do 23 apr 2020, 17:49
Oh wat goed geregeld
Precies mijn idee; hoe lang moet je dan nog wachten...?
Fijn dat je er een goed gevoel bij had!
Die terugtrekkende beweging
Zou ik ook doen
En hoe gaat het nu met Misty?
(Misschien heb ik dat gemist?)
Ze spreken daar gewoon op tijd af (altijd al hoor, maar dan vaak wel 2 patienten tegelijk dus meer mensen in de wachtruimte)
Nu is er maar 1 behandelkamer in gebruik, dus 1 patient (behalve de OK) ....wij hebben heel even voor de deur staan wachten omdat er een mevrouw haar hondje inleverde voor een operatie en die liep nog lekker rond te scharrelen....maar echt wachten hoeft dus niet
Haha....de assistente moest ook echt om mij lachen toen ik (waarschijnlijk met een zeer verontwaardigd hoofd) vroeg 'hoe dan, dan weet de DA toch niet wat ik wel of niet wil'
Nee, dit was echt super geregeld.
En Misty, mmmm, daar ben ik nog niet zo blij mee, die moet dringend gekraakt worden maar ik zit te wachten tot die weer aan het werk gaat
Ik wilde tot die tijd andere pijnstilling om te overbruggen, omdat Rimadyl nu niet echt super zal zijn als je dat langer gebruikt
Ze heeft nu Galliprant gekregen, maar heb nog niet het idee dat die heel erg goed werken
We wachten nog even af tot maandag, dan heb ik hopelijk bericht van de Chiro en anders gaan we over naar een ander en zien of we tot die tijd met Galliprant doorgaan of toch nog iets anders proberen