Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Dankjulliewel allemaal.
Pfff is alweer een week geleden nu, is gewoon raar na zo'n lange tijd. Kom ik thuis met de zwarten denk ik nu even Maci.....Onee die is er niet meer. Ik hoor ook nog regelmatig zijn geblaf, en dan moet ik me ook bedenken nee joh dat kan niet. Vreemd is het. Hij heeft een mooi lang leven gehad en hij is ook heel rustig ingeslapen, dat is dan echt wel fijn. Hij zat in reserve tijd met zijn hart, en het was dus nu gewoon zijn tijd. We hebben er ook best wel vrede mee, wat niet betekent dat ik niet af en toe jank of dat ik hem niet mis he, maar toch het is goed zo.
De andere jongens lijken ook niet enorm veel last ervan te hebben. Ze liggen nu samen wel op andere plekken in de tuin , denk dat ze voorheen bij Maci gingen liggen en nu bepalen ze het zelf. Merk maar in beperkte mate een kleine toename in wat stress gedrag bij ze, maar dus weinig, gelukkig! Ja die 2 wisten ergens ook wel dat het eraan kwam merkte ik vaker aan hun.
Inmiddels hebben we een strooikoker en 2 pootafdrukken thuis, wat we met de as doen weten we nog niet. Bij Kaio was dat wel zo duidelijk, bij Maci niet, die had een heel ander karakter, maar goed tijd zat om erover na te denken en overigens ook geen haast dus ach.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door