Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door rosmin
K*t wind........
had zin om in de tuin te klussen, maar vol in de wind is me iets te gortig,
zoveel stof en zand
Door constance.blokzijl
Zo, een paar uurtjes met mijn broertje op pad geweest; zijn elektrische fiets ging vrijdagavond kapot en daardoor is hij gevallen. Uiteindelijk is hij naar mij komen lopen, dik zweet, arm helemaal hangen.... dus ik zeg doet het zeer? Ja best wel, moeten we naar de hap? Oooh nee absoluut niet.
Dus zaterdag geappt, nog veel pijn? Bellen met de hap... heeft hij gedaan en ik ken mijn broertje die durft niet naar het zh (sowieso niet hoor) dus die heeft gezegd dat hij niet veel pijn had. Vanmorgen heb ik gezegd dat hij de ha moest bellen, dus vanmiddag op afspraak en meteen door naar het zh voor foto’s. Daar bleek een breuk te zitten in boven in de kop, dus naar de spoed omdat een arts de foto moest beoordelen. Dus omlopen naar de spoed, van daar uit omlopen naar de hoofdingang en naar de gipskamer omdat ze dat dus niet meer op de spoed afdeling momenteel doen.
Ik heb het halve zh gezien hier in Zwolle en gelukkig voor mijn broertje mocht ik verder overal mee, behalve bij de foto’s.
Want broerlief kreeg een complete paniekaanval en vloog bijna het zh uit toen de arts uitlegde waarom hij daar nu was voor de check omdat gips met dit niet kon. Dus het wordt operatie viel en broerlief heeft verder niets meer gehoord.
Zijn breuk was op 40% van de kop en dus hoefde die operatie niet maar dat kreeg hij allemaal niet eens meer mee, sling erom en hij vloog weg dus de arts heeft mij maar uitlegt dat hij wel moest bewegen en het liefst straks fysio....
Maar goed, komt er dus op neer dat mijn broertje liever 3 dagen met een gebroken schouderkop loopt dan naar het zh gaat....
was weer een avontuur in elk geval vandaag
Door sam28
Jeetje, dan heeft hij inderdaad een flinke angst zeg!
Beterschap voor hem!
Door sam28
Ik heb weer een ontstoken oog. >:( zelfde plek als de vorige keer, 3 maanden geleden en daarvoor ook al een keer. >:(
Gedoe. Vrees dat het aan de mascara ligt? Geen idee of het kan maar het is wel steeds heel toevallig.
Door sam28
Nog een klaag, ze zijn hier aan het bladblazen, gelukkig ben ik wakker maar kolere zeg wat een herrie. En verschrikkelijk onzinnig want het waait hier behoorlijk. In het kader van de werkverschaffing denk ik dan maar. ::)
Door - pien -
constance.blokzijl schreef: ma 20 apr 2020, 21:12 Zo, een paar uurtjes met mijn broertje op pad geweest; zijn elektrische fiets ging vrijdagavond kapot en daardoor is hij gevallen. Uiteindelijk is hij naar mij komen lopen, dik zweet, arm helemaal hangen.... dus ik zeg doet het zeer? Ja best wel, moeten we naar de hap? Oooh nee absoluut niet.
Dus zaterdag geappt, nog veel pijn? Bellen met de hap... heeft hij gedaan en ik ken mijn broertje die durft niet naar het zh (sowieso niet hoor) dus die heeft gezegd dat hij niet veel pijn had. Vanmorgen heb ik gezegd dat hij de ha moest bellen, dus vanmiddag op afspraak en meteen door naar het zh voor foto’s. Daar bleek een breuk te zitten in boven in de kop, dus naar de spoed omdat een arts de foto moest beoordelen. Dus omlopen naar de spoed, van daar uit omlopen naar de hoofdingang en naar de gipskamer omdat ze dat dus niet meer op de spoed afdeling momenteel doen.
Ik heb het halve zh gezien hier in Zwolle en gelukkig voor mijn broertje mocht ik verder overal mee, behalve bij de foto’s.
Want broerlief kreeg een complete paniekaanval en vloog bijna het zh uit toen de arts uitlegde waarom hij daar nu was voor de check omdat gips met dit niet kon. Dus het wordt operatie viel en broerlief heeft verder niets meer gehoord.
Zijn breuk was op 40% van de kop en dus hoefde die operatie niet maar dat kreeg hij allemaal niet eens meer mee, sling erom en hij vloog weg dus de arts heeft mij maar uitlegt dat hij wel moest bewegen en het liefst straks fysio....
Maar goed, komt er dus op neer dat mijn broertje liever 3 dagen met een gebroken schouderkop loopt dan naar het zh gaat....
O, wat erg voor hem! Gelukkig mocht je mee! Wat een stress voor hem zeg :-X
sam28 schreef:Ik heb weer een ontstoken oog. >:( zelfde plek als de vorige keer, 3 maanden geleden en daarvoor ook al een keer. >:(
Gedoe. Vrees dat het aan de mascara ligt? Geen idee of het kan maar het is wel steeds heel toevallig.
Dat zou best 's kunnen :-\ Beterschap :-*
sam28 schreef:Nog een klaag, ze zijn hier aan het bladblazen, gelukkig ben ik wakker maar kolere zeg wat een herrie. En verschrikkelijk onzinnig want het waait hier behoorlijk. In het kader van de werkverschaffing denk ik dan maar. ::)
Hier komt de veegwagen ineens ook véél vaker langs ::) Die is snel voorbij zonder veel herrie...bladblazers zijn :-X
Door -Annemarie-
constance.blokzijl schreef: ma 20 apr 2020, 21:12 Zo, een paar uurtjes met mijn broertje op pad geweest; zijn elektrische fiets ging vrijdagavond kapot en daardoor is hij gevallen. Uiteindelijk is hij naar mij komen lopen, dik zweet, arm helemaal hangen.... dus ik zeg doet het zeer? Ja best wel, moeten we naar de hap? Oooh nee absoluut niet.
Jemig, wat een zorgen om je broertje. Sterkte gewenst, voor jullie allebei. :bigarmhug:
Door El_Kato
constance.blokzijl schreef: di 07 apr 2020, 20:08 Ik heb een klaag... ik heb een serieus overprikkelde hond.... omdat er nu zoveel mensen thuis zijn, zijn alle wandelingen in de wijk druk. Komen veel mensen tegen en ik heb gewoon niet altijd tijd om naar het bos te gaan met hem. Vorige week bijvoorbeeld moest ik de hele week werken... met als gevolg dat ik inmiddels een hond heb, die geen rust heeft, veel drentelt, smakt, onze handen en armen probeert af te likken, enorm aan het ‘poten’ is (met die lomp sterke voorpoten op je arm slaan en je arm naar zich toetrekken, en dat doet echt pijn! Heb er blauwe plekken van) en met grote regelmaat repelt bij ons...

Deze week ben ik tot donderdag vrij dus elke dag maar naar het bos met hem. Vind het heel erg zielig voor hem maar ook voor mezelf, vind hem af en toe even niet leuk.
Erg herkenbaar Dex is ook heel onrustig geweest doordat het zo druk was met wandelaars ed. Het is gelukkig nu wel weer rustiger op straat lijkt wel misschien dat het “nieuwtje” er af is ofzo…. Ik ga sowieso 2x in de week ‘s morgens vroeg met hem hollen in een recreatiegebied hij loopt dat aan de 8 mtr flex. ‘s Avond gaan we naar het industrieterrein waar aan de rand een pad langs een redelijk brede sloot loopt. Dat is goed overzichtelijk en daar kunnen ze beide lekker los. Maar ook daar werd het drukker vaak stond er al een auto of zagen we halverwege dat er vanaf de andere kant al iemand met een hond aankwam. De laatste paar dagen gelukkig wel weer rustig daar gelopen.

Dex word wel rustiger van een niet te ingewikkeld hersenwerkje.
Door sam28
Ik heb geen oog meer maar een golfbal. :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
En straks heb ik een soort sollicitatie/intake gesprek bij een zorgbureau via beeldbellen. ;D
Heel charmant.

Mijn nachtzorg baan heb ik in mijn proeftijd afgezegd, heb tot half mei nog werk in het ziekenhuis. Ondertussen maar goed door solliciteren. Ik heb een referentie van een IC verpleegkundige. Klaag is eigenlijk dat ik niet gelukkig werd van de nachtzorg baan maar ook niet goed tegen onzekerheid kan.
Door - pien -
sam28 schreef: wo 22 apr 2020, 10:32 Ik heb geen oog meer maar een golfbal. :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
En straks heb ik een soort sollicitatie/intake gesprek bij een zorgbureau via beeldbellen. ;D
Heel charmant.

Mijn nachtzorg baan heb ik in mijn proeftijd afgezegd, heb tot half mei nog werk in het ziekenhuis. Ondertussen maar goed door solliciteren. Ik heb een referentie van een IC verpleegkundige. Klaag is eigenlijk dat ik niet gelukkig werd van de nachtzorg baan maar ook niet goed tegen onzekerheid kan.
Joh :o Gaat dat wel goed zo met je oog?
Door Kaela
De afgelopen dagen veel te veel ellendig nieuws gehad. Een plotseling overleden collega van mijn vorige afdeling (geen corona overigens), slecht nieuws voor mensen waar ik veel om geef.

Ik prijs mezelf zo gelukkig om gezond te zijn, werk te hebben en het thuis in de isolatie goed te hebben. Maar met zoveel ellende voel ik me even heel erg opgesloten in mijn eigen hoofd.
Door sam28
Kaela schreef:Ik prijs mezelf zo gelukkig om gezond te zijn, werk te hebben en het thuis in de isolatie goed te hebben. Maar met zoveel ellende voel ik me even heel erg opgesloten in mijn eigen hoofd.
:bigarmhug: Ja, dat is ook heftig.
- pien - schreef:Joh :o Gaat dat wel goed zo met je oog?
Ik wilde de HA bellen, maar die hebben pauze. Ik ga vragen om een AB creme, volgens de thuisarts.nl is dat er. De HA heeft een aantal maanden geleden ditzelfde al gezien dus neem aan dat ze wel wil voorschrijven. Anders ga ik wel langs.
Door hannabelgje
Kaela schreef:De afgelopen dagen veel te veel ellendig nieuws gehad. Een plotseling overleden collega van mijn vorige afdeling (geen corona overigens), slecht nieuws voor mensen waar ik veel om geef.

Ik prijs mezelf zo gelukkig om gezond te zijn, werk te hebben en het thuis in de isolatie goed te hebben. Maar met zoveel ellende voel ik me even heel erg opgesloten in mijn eigen hoofd.
Sterkte Karin. Dikke knuffel. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door - pien -
Kaela schreef: wo 22 apr 2020, 10:56 De afgelopen dagen veel te veel ellendig nieuws gehad. Een plotseling overleden collega van mijn vorige afdeling (geen corona overigens), slecht nieuws voor mensen waar ik veel om geef.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door constance.blokzijl
Broerlief voelt zich beter nu hoor, dank allemaal.
Voor de goede orde, mijn ‘broertje’ is inmiddels 40 hè
Hij heeft een aantal uur begeleiding per week en die helpen hem nu schoonmaken en boodschappen.

Sterkte Keala!

En omdat het klaagtopic is; ik kon gister niet inloggen en reageren
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door