Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
constance.blokzijl schreef:Auto’s zijn stom... ze zijn geweldig als ze het gewoon doen maar anders zijn ze stom...

Voor je 2e stuk; nee, je moet doen waar je gelukkig van wordt. En als je toevallig op 2 plekken bent, 1 waar je wel gelukkig van wordt en 1 niet dan moet je dat najagen waar je gelukkig van wordt.
Daar is een proeftijd voor, om te kijken of het van beide kanten klikt... en klikt het van jouw kan niet kun je zo opstappen.
Succes, en ik zal duimen dat ze op de IC plek voor je hebben, ook later. Dat verdien je
Auto's zijn leuk als ze rijden of als je weet hoe je eraan moet klussen. Ik kan niet eens de olie verversen. ;D Kan nog net de ruitensproeier en olie bijvullen.

Dankjewel. Lief dat je vindt dat ik het verdien. :-*
Als zij met buddy's blijven werken in de toekomst, echt, ik teken ervoor. Super leuk.
Maar ook helemaal goed als ik ergens anders in het ziekenhuis een plekje krijg en natuurlijk heb ik voorkeuren! Maar het ziekenhuis past echt beter bij me.
En anders moet ik gaan nadenken over een helemaal carrière switch. ;D Mijn omgeving ziet me aankomen ;D ;D Heb net driekwart jaar mn diploma. :biggrin2: :biggrin2:
Door sam28
Siberienne schreef:Ik heb gisteren fijnste ovenschaal laten sneuvelen. Door de verkeerde pit aan te zetten van mijn elektrische kookplaat. Niet de pit onder de pan maar half onder de lege ovenschaal, en die zei ‘KNAL’. Komt ervan als je tegelijk wil koken, dienst telefoontjes beantwoorden en dan ook nog een webinar volgen.

Onze beroepsvereniging planned die webinars elke keer om 19 uur. Ik denk dat dat een man is die nooit hoeft te koken en geen kinderen of honden heeft of zo....
Ik zie nu een vrijgezelle kalende man van middelbare leeftijd voor me die op afhaalvoer leeft en webinars inplant. ;D ;D

Wel erg balen van je ovenschaal!! Ik had gedacht dat een ovenschaal ertegen zou moeten kunnen.
Door Fenixjuh
Pfff, ik zou hele dagen thuis blijven echt niet erg vinden... Maar kunnen de rest van de mensen dan gewoon weggaan?
Ik slaap al nachten slecht (hondjes die 's nachts gewoon rondlopen en vervelend zijn) en de hele buurt is aan het klussen, hogedrukreinigen, boren.... En dat om 8 uur :(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Siberienne
sam28 schreef: do 16 apr 2020, 20:51 Ik zie nu een vrijgezelle kalende man van middelbare leeftijd voor me die op afhaalvoer leeft en webinars inplant. ;D ;D

Wel erg balen van je ovenschaal!! Ik had gedacht dat een ovenschaal ertegen zou moeten kunnen.
Ik denk dat het kwam omdat ‘ie er scheef opstond dus de ene helft wel warm werd en de andere niet.

Mag het even een keer regenen zodat de pollen even uit de lucht zijn? Mijn ogen jeuken mijn hoofd uit ...
Door pearlsofpassion
Ik ben ziek. :-[
Koorts (denk ik, heb nog niet gemeten maar het voelt zo), hevige keelpijn, buikpijn en buikloop. Spierpijn ook.
Geen misselijkheid, geen hoesten of snotneus.
Wel algemeen heel slap en hoofdpijn natuurlijk...

Normaal zou ik zeggen :griepje.
Maar nu... :-\
Siberienne zei onlangs toch dat men geen gewone griep meer ziet?
En waar komt dit nu ook weer vandaan? We komen al weken enkel buiten voor boodschappen en doen die zo weinig en voorzichtig mogelijk...
Door Siberienne
pearlsofpassion schreef: za 18 apr 2020, 11:50 Ik ben ziek. :-[
Koorts (denk ik, heb nog niet gemeten maar het voelt zo), hevige keelpijn, buikpijn en buikloop. Spierpijn ook.
Geen misselijkheid, geen hoesten of snotneus.
Wel algemeen heel slap en hoofdpijn natuurlijk...

Normaal zou ik zeggen :griepje.
Maar nu... :-\
Siberienne zei onlangs toch dat men geen gewone griep meer ziet?
En waar komt dit nu ook weer vandaan? We komen al weken enkel buiten voor boodschappen en doen die zo weinig en voorzichtig mogelijk...
Influenza zien we niet meer, maar nog wel enkele andere virussen hoor! Zoals rhinovirus enzo.

Wel balen en ik wens je beterschap!
Door Siberienne
Weet je trouwens zeker dat je geen allergie hebt? Er zitten belachelijk veel pollen in de lucht en mijn meneer is ook koortsig, slapjes en last van zijn darmen daarvan....
Door pearlsofpassion
Siberienne schreef: za 18 apr 2020, 11:59 Weet je trouwens zeker dat je geen allergie hebt? Er zitten belachelijk veel pollen in de lucht en mijn meneer is ook koortsig, slapjes en last van zijn darmen daarvan....
100% zeker ben je natuurlijk nooit, maar ik heb er nog nooit merkbaar last van gehad. Ik heb ook geen traanogen of moet niet meer niezen dan anders. Ik weet niet precies of hooikoorts ook zonder kan.
En meneer had 2 dagen geleden ook serieus keelpijn en Maxime kloeg over oorpijn (voor zover je dat kan vertrouwen bij een peuter van anderhalf), daar zal ook wel iets van waar geweest zijn. Maar zij hadden geen koorts en geen buikloop oid.
Al bij al denk ik toch aan een virus dat bij mij erger is dan m'n huisgenoten (ik slaap ook wat te weinig), of per toeval 2 virussen tegelijk. Maar das wel erg toevallig.
Door Ronald
Auto weer terug van de garage. Iets met grote beurt en APK en zo.
Vandaag de factuur per post binnengekregen. Er moesten twee postzegels op...

In elk geval hoef ik me geen zorgen te maken dat ik mijn vakantiegeld nodig heb voor een vakantie.
Door sam28
Siberienne schreef:Mag het even een keer regenen zodat de pollen even uit de lucht zijn? Mijn ogen jeuken mijn hoofd uit ...
Graag. Heb alleen een lichte loopneus maar het is me veel te droog buiten en als we van deze droogte zo de zomer ingaan en als die dan net zo kurkdroog word vraag ik me af of het goed komt.
Sterkte met de hooikoorts!
pearlsofpassion schreef:Ik ben ziek. :-[
Beterschap!! Kan me voorstellen dat het je zenuwachtig maakt dat je nu ziek bent. :bigarmhug:
Ronald schreef:Auto weer terug van de garage. Iets met grote beurt en APK en zo.
Vandaag de factuur per post binnengekregen. Er moesten twee postzegels op...

In elk geval hoef ik me geen zorgen te maken dat ik mijn vakantiegeld nodig heb voor een vakantie.
Wat balen Ronald. Gelukkig kunnen we toch niet op vakantie dit jaar. ;)
Door hannabelgje
Mijn oven is definitief kapot. Nu vlug een andere uitkiezen (lastig kiezen) Want zonder oven kan ik niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Greece
20200419_172323.jpg
20200419_172323.jpg (3.83 MiB) 1787 keer bekeken
Getver een vette hotspot in de hals, dikke vacht en daarom is het ook niet zo snel opgevallen. Zul je zien altijd in het weekend en geen groene leem in huis. :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door