Het is pas knap als ik vrijdag ochtend heelhuids thuis gekomen ben en mijn nieuwe collega's ook blij met mij zijn.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑ma 13 apr 2020, 20:32 Ik ben kapot van 3 dagen nieuwe mensen, heftige indrukken, hard aanpoten, veel staan, zweten en best uitgedroogd zijn aan het einde van de dag, letterlijk alles zoeken, nieuw administratie systeem, handelingen doen die ik nooit of amper gedaan heb en heel diep over na moest denken. Ik ben afgedraaid en alles doet me pijn.Een nieuw werk is altijd heel vermoeiend. En nu dan nog meer dan ooit.
Vandaag heel rustig aan gedaan, wandeling gemaakt, geprobeerd te slapen maar kon niet slapen. Heb echt mijn best gedaan want ik ga straks de nachtdienst in.Sukkel die ik ben.
![]()
Nog 4 nachten werken, vanavond beginnen op mijn officiële nieuwe werk en dan heb ik weekend.
Ik klaag niet, het was echt zwart in mijn hoofd voor ik begon met werken. Nu met werken heb ik structuur, perspectief en ben ik nuttig. Het zwarte is weer wat weg. Dat voelt een stuk beter. Dus moe en pijn is peanuts in vergelijking met het zwarte.
sam28 schreef: ↑ma 13 apr 2020, 20:36 Thnx, had nog een stukje erbij geschreven.Ik snap je toevoeging wel. Doel hebben is fijn!![]()
Het is pas knap als ik vrijdag ochtend heelhuids thuis gekomen ben en mijn nieuwe collega's ook blij met mij zijn.![]()
Siberienne schreef: Ik snap je toevoeging wel. Doel hebben is fijn!haha, ja dat zal best. Ik heb ook al een aantal IC-verpleegkundigen over de flos gezien omdat hun buddy niet wist hoe een simpele bloedgas af te nemen, hoe een ecg te maken of iets van dien aard. Of gewoon 4 patiënten hebben en 2 buddy's die net gister begonnen zijn terwijl zij zelf vers 2 maanden een IC diploma hebben.
En inwerken is spannend en nieuw dingen eigen maken is knap vind ik![]()
Heelhuids thuis komen is altijd prettig. Ik merk bij ons op het werk wel dat her en der de rek er een beetje uit gaat (lees heb chaggerijnige mensen aan de telefoon die NU uitslagen willen enzo) dus bedenk wel dat mocht iemand niet meteen heel enthousiast op jou reageren het ook nog daar aan kan liggen![]()
Dreetje schreef:Weer terug thuis van 1 1/2 week bij m'n moeder.Oh wat fijn! Dan was je vast heel blij dat je toch had besloten om te gaan.
Ze was zo blij toen ik voor de deur stond.
We zijn erachter gekomen dat ze een blaasontsteking had, meteen een ab kuur gestart en nu na een dag
of 5 gaat het een stuk beter.
De "watten" in haar hoofd zijn weg.
Thuiszorg komt nu 2x per dag om de medicijnen te geven. (dat zijn er nogal wat na het herseninfarct 2 jaar geleden)
Ook krijgt ze nu 3 uur per week schoonmaak-/washulp.
Al met al is de situatie nu wat beter maar ik blijf me wel zorgen om haar maken.
Dreetje schreef: ↑di 14 apr 2020, 13:19 Weer terug thuis van 1 1/2 week bij m'n moeder.Fijn dat het wel wat beter gaat. En ook fijn dat je weer thuis bent. Ik begrijp heel goed dat je je wel zorgen maakt
Ze was zo blij toen ik voor de deur stond.
We zijn erachter gekomen dat ze een blaasontsteking had, meteen een ab kuur gestart en nu na een dag
of 5 gaat het een stuk beter.
De "watten" in haar hoofd zijn weg.
Thuiszorg komt nu 2x per dag om de medicijnen te geven. (dat zijn er nogal wat na het herseninfarct 2 jaar geleden)
Ook krijgt ze nu 3 uur per week schoonmaak-/washulp.
Al met al is de situatie nu wat beter maar ik blijf me wel zorgen om haar maken.
constance.blokzijl schreef: ↑di 14 apr 2020, 17:22 Oh wat fijn! Dan was je vast heel blij dat je toch had besloten om te gaan.Het veroorzaakt vrij vaak zelfs een delier en dat wordt jammer genoeg niet altijd herkend.
Blaasontsteking hoeft inderdaad niet de typische verschijnselen te geven, bij oudere mensen zie je vaker dat het meer verwardheid en andere gekke gedragingen oplevert.
hannabelgje schreef: ↑vr 17 apr 2020, 21:20 Er zijn serieus nog steeds mensen die zeggen dat Corona niet bestaat en dat het een complot is van de overheden. Werkelijk waar.....Tja, er zijn ook nog steeds mensen die geloven dat de aarde plat is....
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk