Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Zo, de bbq staat aan met maiskolfjes en een cote du bouef :D
Wel binnen opeten aangezien er nog wat wind staat en onze tuin op het oosten ligt dus geen zon meer in de tuin
Door CindyMayella
Mandarijn schreef:Is het weer tijd voor bitterballen en een biertje/wijntje???

Heb daar na zo'n mooie dag wel zin in
Of een stokbroodje met brie en een wijntje???? ;)
Door hannabelgje
Iedereen weer braaf in zijn keukenkantoor deze maandagmorgen? Hier is gisteren de wifi gestorven dus nu met kunst en vliegwerk achter de pc. Dadelijk maar even bellen met de wifi mensen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door dinky89
Ik zit inderdaad weer in mijn kantoor na een heerlijk weekend te hebben gehad.
Straks om 9 uur weer video met mijn team.

Hopelijk krijg je de wifi weer snel gefixt hannah
Door Ina
Hier ook al weer aan het genieten van de berichtenstroom van mijn werk.....terwijl een helder blauwe lucht en 2 honden dames mij aan het verleiden zijn om even lekker de benen gaan strekken ;)

Dus koffie opdrinken, 'ik-ben-even-afwezig' aan en we gaan maar eens genieten van een heerlijke rustige ochtendwandeling zo te zien
Door Kim_S
Al een hele drukke ochtend gehad, en ik moet nog aan mijn werk beginnen ::)

Nu dus maar gauw aan de slag, en vanavond wat langer door.
Door hannabelgje
Uiteraard ben ik niet teruggebeld. Zelf maar gebeld meteen om 8 uur. Ze komen vanmiddag het modem vervangen. Is van 2011 dus oud beestje. Maar even die bom opruimen hier dan......

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door CindyMayella
Vanochtend boodschappen gedaan voor 4 dg bij 2 supers..... voor het eerst dat ik er totaal geen zin in had :-\ ..... normaal gesproken race ik door de supers en ben ik binnen een uur weer thuis.... Nu was ik pas na ruim anderhalf uur thuis..... waarschijnlijk omdat je nu rekening moet houden met de afstand tussen de mensen etc.... vermoeiend :'( ...
Door millyckk
Super goed nieuws: mijn broer die 4 weken geleden de avond voor zijn open hart operatie te horen kreeg dat hij weer naar huis moest ivm corona uitbraak, is vanochtend alsnog geopereerd en alles is goed gegaan! Wat een opluchting!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door