Vandaag nog geen idee. Denk iets met champignons, die moeten op.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑di 31 mar 2020, 17:08 Ik lees zomaar goede dingen over de Lidl! Is het shoppen daar een beetje Corona-proof geregeld?Bij ons wel. Controle bij de ingang, dat iedereen een karretje neemt. Kom je samen binnen dan moet je allebei een karretje pakken. Wordt standaard voor je schoongemaakt en evt. handschoenen uitgereikt (of was dat bij de Jumbo? Weet het niet meer zeker, maar ook daar controle en schoonmaak).
Ekoplaza is echt volstrekt onbetaalbaar. En het was er van de week zo druk
. Ik vind shoppen nog steeds een ramp. Lig 1 nacht van te voren al wakker
. Morgen weer naar de Ap
![]()
Lizzy schreef: ↑di 31 mar 2020, 17:08 Ik lees zomaar goede dingen over de Lidl! Is het shoppen daar een beetje Corona-proof geregeld?Ekoplaza ja vreselijk duur, maar in barre tijden als nu en het is daar rustig.. ja dan maar een paar boodschapjes daar.. niet al te veel want helaas dat kan niet. Lidl was te doen s morgens, maar ligt er ook aan welk filiaal. Voor mij is die best wel uit de buurt, maar die AH hier gewoon te druk . geen zin om uren in de rij voor de winkel te wachten. Wil in deze tijd gewoon een stille winkel. Bij drukte ga ik er niet in. Maar ik heb geen klagen er is veel keus in kleinere winkels voor mij zowel bakkers als groentenwinkels en een enkel e Turkse supermarkt.
Ekoplaza is echt volstrekt onbetaalbaar. En het was er van de week zo druk
. Ik vind shoppen nog steeds een ramp. Lig 1 nacht van te voren al wakker
. Morgen weer naar de Ap
![]()
Aquillo schreef: ↑wo 01 apr 2020, 00:51 Ekoplaza ja vreselijk duur, maar in barre tijden als nu en het is daar rustig.. ja dan maar een paar boodschapjes daar.. niet al te veel want helaas dat kan niet. Lidl was te doen s morgens, maar ligt er ook aan welk filiaal. Voor mij is die best wel uit de buurt, maar die AH hier gewoon te druk . geen zin om uren in de rij voor de winkel te wachten. Wil in deze tijd gewoon een stille winkel. Bij drukte ga ik er niet in. Maar ik heb geen klagen er is veel keus in kleinere winkels voor mij zowel bakkers als groentenwinkels en een enkel e Turkse supermarkt.Het verschilt echt want Ekoplaza was hier ronduit druk. En dan moet z'n alle in zo'n mini klein winkeltje.... Ik werd er niet echt blij van. Maar ja goed, boodschappen doen word ik sowieso niet blij van.