Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ina
Tanna schreef: wo 01 apr 2020, 01:26 Met de bio heb ik al gebeld, niks aan te doen als ze hier niet meer bezorgen......en dan zijn er hier in het dorp meestal nog 3 klanten.
Voorlopig wil ik het zelf proberen te regelen, hulp vragen kan altijd nog en ik weet dat hier zat lieve mensen zijn die willen helpen als ze dat kunnen, dat is fijn. Maar ik hoop dat het met een sisser af zal lopen.
Hopelijk lost het zich op, het is gewoon ontzettend vervelend als je opeens zo onthand bent en je druk moet gaan maken of je de komende tijd je essentiele boodschappen nog wel gewoon in huis kan krijgen.

Sterkte en ik hoop mee op een sisser ;)
Door Hylos
Kunnen jullie niet vragen of ze de boodschappen klaar willen zetten en je ze bij hun op kunt halen?
Zoals bij de pick-up points.
Door constance.blokzijl
Tanna schreef:Sinds we hier wonen ben ik klant bij een biologische webshop die alles bezorgt. Ideaal voor mij aangezien ik niet goed in winkels kan zijn en we hier ook geen winkels hebben, behalve een smoezelige Aldi waar ze niet eens hebben wat wij willen. Tot september kwam ik eens in de maand bij AH voor wat boodschapjes die ze bij de webwinkel niet hebben, op een tijdstip dat er vrijwel geen klanten waren, dan kan ik het net behappen. Maar sinds die tijd zijn we volledig aan huis gebonden dus AH was er niet meer bij. Klant geworden bij Jumbo, die bezorgt hier ook. Handig dus.
Maar nu is het door corona heel druk geworden bij de bio-bezorger en die stopt mischien met de bezorging in de buitengebieden, klanten dichter in de buurt zijn natuurlijk lucratiever. En bij Jumbo kan ik niet eens meer een bezorgmoment reserveren, alles is al weken vol door alle nieuwe klanten.
Ik lig er wakker van........
Ik weet dat de AH een mail heeft gestuurd dat het drukker is dan normaal. (Die mail heb ik gehad namelijk omdat ik altijd pick-up doe) En dat ze tijden vrij houden voor oa zorginstellingen die normaal ook bestellen. Dus misschien loont het om met de AH te bellen wat ze voor je kunnen doen? Misschien kunnen zij je een bloktijd aanbieden dat je wel kunt bestellen? Ik zou dat gewoon proberen hoor
Door - pien -
CindyMayella schreef: di 31 mar 2020, 10:39 Krijg net de officiële brief binnen dat mn contract per 1 mei niet wordt verlengd :'( .... wist het allang, maar komt toch een beetje hard aan... hou mn hart vast hoeveel er nog gaan komen als vanavond blijkt dat de scholen nog een maand dicht blijven.....
Waardeloos :'(

Tanna : sterkte met het boodschappengedoe. Kan me voorstellen dat je daar enorme stress van hebt. Ik hoop dat er gauw een oplossing komt!

Zaterdag was Gabi enorm aan het borrelen in z'n buik en heeft 'ie gespuugd. Gebeurt nooit! Rocco had ook een borrelbuik...
Ik heb Anneke even gemaild voor advies en ze vermoedt Giardia :-X In elk geval komen er wat testen onze kant op en ze heeft ook nog een filmpje gemaakt hoe en wat met de envelop en de zakjes :thumbup:
Nou, ik ben benieuwd ::)
Door src_esther
@Tanna en @Laika; jullie zouden eens bij Hofweb.nl kunnen kijken. Ze hebben door de coronacrisisdrukte helaas nu een klantenstop en af en toe is iets niet beschikbaar, maar ze werken eraan om dat op te lossen.
Houdbare spullen bestel ik voornamelijk bij Biovoordeel.nl maar daarvoor heb je wel een ruime voorraadkast nodig.
Door Tanna
constance.blokzijl schreef: wo 01 apr 2020, 09:58 Ik weet dat de AH een mail heeft gestuurd dat het drukker is dan normaal. (Die mail heb ik gehad namelijk omdat ik altijd pick-up doe) En dat ze tijden vrij houden voor oa zorginstellingen die normaal ook bestellen. Dus misschien loont het om met de AH te bellen wat ze voor je kunnen doen? Misschien kunnen zij je een bloktijd aanbieden dat je wel kunt bestellen? Ik zou dat gewoon proberen hoor
Hier in de buurt bezorgt AH helemaal niet, dat is ook nooit geweest.
Door Tanna
Laika schreef: wo 01 apr 2020, 07:42 Zal ik het doen? Ik ben /was ook klant van de ekonoom. We kregen voor de Corona crisis al bericht dat de buitengebieden na pasen uit de route gehaald gingen worden. Toen Corona opdook kreeg ik bericht dat ze bleven rijden tot dit achter de rug was. Een dikke dooie mus dus want vorige week kwam het bericht dat ze met ingang van direct ermee stoppen >:( :'(
Dat is knap k*t en ik vind het ook ongelooflijk aso naar oude klanten. Vorig jaar hebben ze nog een bezorger ontslagen omdat ze niet zoveel klanten hadden en nu dumpen ze de klanten omdat het er teveel zijn geworden.
Door Tanna
src_esther schreef: wo 01 apr 2020, 10:29 @Tanna en @Laika; jullie zouden eens bij Hofweb.nl kunnen kijken. Ze hebben door de coronacrisisdrukte helaas nu een klantenstop en af en toe is iets niet beschikbaar, maar ze werken eraan om dat op te lossen.
Houdbare spullen bestel ik voornamelijk bij Biovoordeel.nl maar daarvoor heb je wel een ruime voorraadkast nodig.
Hofweb heb ik ooit overwogen maar ik kon bij de ander meer kopen wat ik nodig heb. Ik koop ook wel dingen bij de Biologische Toko, al jaren, en bij wat andere webshops. Maar veel dingen zijn nergens meer te koop nu, alles begint op te raken op biologisch gebied.
Door constance.blokzijl
Tanna schreef: Hier in de buurt bezorgt AH helemaal niet, dat is ook nooit geweest.
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen, maar ook de Jumbo zou ik gewoon bellen!
Door Tanna
Hylos schreef: wo 01 apr 2020, 09:07 Kunnen jullie niet vragen of ze de boodschappen klaar willen zetten en je ze bij hun op kunt halen?
Zoals bij de pick-up points.
Het is 30 kilo deze keer, ik doe alles lopend en ze zitten 60 km bij me vandaan......dat gaat niet lukken. ;)
Door Kim_S
Tanna schreef: wo 01 apr 2020, 13:24 Het is 30 kilo deze keer, ik doe alles lopend en ze zitten 60 km bij me vandaan......dat gaat niet lukken. ;)
Check je pb ;)
Door Tanna
Ik heb net even gekeken, in 20 maanden heb ik voor 3700 euro besteld, toch niet zo gek. Ik denk dat de klanten die ze nu erbij krijgen na de crisis weer ergens anders boodschappen gaan doen en dan komen ze toch echt in de problemen.
Door Laika
src_esther schreef: wo 01 apr 2020, 10:29 @Tanna en @Laika; jullie zouden eens bij Hofweb.nl kunnen kijken. Ze hebben door de coronacrisisdrukte helaas nu een klantenstop en af en toe is iets niet beschikbaar, maar ze werken eraan om dat op te lossen.
Gelukkig had ik al eerder op 2 paarden gewed en ben ik ook klant van Hofweb. Biovoordeel.nl staat nu ook genoteerd ;)
Door Tanna
Vanavond in elk geval de boodschappen gekregen en hopelijk kunnen we deze keer 3 weken vooruit. Morgen groente schillen, snijden en invriezen, net als een paar kilo bananen. Extra aardappels besteld, daar maak ik ook wat porties puree van en die vries ik in.
Volgens de bezorger hoefden we ons niet meteen ongerust te maken, hij denkt dat hier nog wel wordt bezorgd. En ik heb inmiddels een plan B.......de natuurwinkel waar ik in de jaren '80 al kocht als we met vakantie waren bezorgt op het moment ook, voor klanten die niet in de winkel kunnen of willen komen :) . Alleen zijn de spullen daar nooit zo vers dus ik sta niet meteen te trappelen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door