hannabelgje schreef: ↑di 31 mar 2020, 08:22
Frank had ook last van zijn medicijnen en die gaf ik dan probiotica. Dat was voor hem voldoende. Zoë krijgt nu kurkuma en heeft daar ook wat last van en ook die is gebaat bij probiotica.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Tegen maagklachten?
Angelique schreef:
Aangezien er iets mis is, want anders was hij niet misselijk, zou ik stoppen met botten totdat hij weer in orde is. Botten vragen altijd om een optimale spijsvertering en als die er niet is, moet je ze ff niet geven.
Ja dat sowieso hoor, voor zulke gevallen altijd kvv in huis. Maar voor altijd stoppen is wel een ding vind ik.
Kaio schreef:Ik weet niet hoe lang je het moet gebruiken en waarvoor precies? Je zou ook nog galliprant kunnen overwegen, als het voor (lichte tot matige) osteoartritis is. Bij Fozzy werkt het redelijk goed voor zijn ED tot zover zonder bijwerkingen.
Ja, voor altijd, denk ik dus. Met kuurtjes knapte hij niet langdurig op. Zijn rug is aan het verslijten en ik denk dat de castratie daar een flinke zet aan heeft gegeven. Ik ga eens kijken wat dat precies is. galliprant.
Ik heb hem twee dagen niets gegeven, twee dagen geen klachten wat betreft misselijkheid en smakken. Wel weer slomer en stijver dus vandaag weer wel cimalgex gegeven, maar ook nog geen maagklachten tot nu toe.
Maar maagbeschermers dus echt beter niet naast barf, is de conclusie?