Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3399125
CindyMayella schreef: za 28 mar 2020, 13:48 Zo, dat is er uit... en nee, ik ga dit verder niet toelichten op het forum, want er lezen teveel mensen mee, waarvan ik niet wil dat zij verder iets weten......
Volgens mij heb jij al hele lange tijd heel erg veel op je bordje en niemand mag zeggen dat je je maar niet aan moet stellen. Het is jou gevoel en daar heeft een ieder respect voor te hebben. Mensen die dat niet doen, ja, die ben je beter kwijt. Maar dat doet wel zeer, want vaak hoop je toch op beter van die mensen.

Dikke knuf :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3399157
Dat gevoel herken ik dan wel, dat het niet gaat. Gelukkig gaat het bij mij nu veel beter, maar het is een rot gevoel als dat niet zo is.
Je bent er niet minder door, maar dat voelt wel zo. Laat niemand je vertellen dat je geen recht hebt op je gevoelens. Dat ze er zijn wil zeggen dat ze echt zijn en met reden er zijn, want dit soort gevoelens wil je niet. Zelfs als een ander ze niet begrijpt (of zoals in mijn geval je het zelf niet begrijpt) is er een oorzaak voor.

Ik hoop dat je voor jezelf toch een beetje een manier kan vinden om met deze tijden om te gaan. Of toch bij iemand eens je hart kan luchten? Familielid oid ?

Sterkte ermee hoor. Ik vind het vreselijk voor je! :-*
Door hannabelgje
#3399160
Vanmiddag met Zoë naar mijn ouders geweest en lekker heel de middag buiten in de tuin gezeten. Netjes op afstand. Mijn vader heeft wel 10x gezegd dat hij Zoë zo mist. Ik zal haar komende week af en toe een middag brengen. Kan ze wat tijd met ze doorbrengen. Is ook wel saai voor ze zo heel de tijd met z'n tweetjes thuis.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3399162
CindyMayella schreef: krijg alleen maar commentaar dat, kort gezegd, ik niet moet zeuren en klagen???!!!!!
Wat naar en onterecht! Iedereen heeft recht op zn eigen gevoelens en recht op een fijn luisterend oor zonder oordelen.
:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3399170
Afgelopen week besloten dat we toch weer geen hond ;D maar een teckelpup nemen!

Wanneer weten we nog niet, ergens in de loop van het jaar is de verwachting. En ja van dezelfde fokster als van onze geweldige jongens.
Door Anne in Zweden
#3399171
Pauline schreef: za 28 mar 2020, 23:31 Afgelopen week besloten dat we toch weer geen hond ;D maar een teckelpup nemen!

Wanneer weten we nog niet, ergens in de loop van het jaar is de verwachting. En ja van dezelfde fokster als van onze geweldige jongens.
O wat leuk, Pauline! Ik verheug me nu al op de foto's! Wat heerlijk om je ergens op te kunnen verheugen in deze barre tijden!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3399174
Pauline schreef:Afgelopen week besloten dat we toch weer geen hond ;D maar een teckelpup nemen!

Wanneer weten we nog niet, ergens in de loop van het jaar is de verwachting. En ja van dezelfde fokster als van onze geweldige jongens.
Leuk Pauline!!! Ben benieuwd :D .....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3399176
Pauline schreef: za 28 mar 2020, 23:31 Afgelopen week besloten dat we toch weer geen hond ;D maar een teckelpup nemen!

Wanneer weten we nog niet, ergens in de loop van het jaar is de verwachting. En ja van dezelfde fokster als van onze geweldige jongens.
Oh Pauline wat leuk!!! Wat zal jullie dat weer een plezier geven na een tijd van verliezen en tegenslagen.
Gebruikersavatar
Door pike
#3399181
Pauline schreef: za 28 mar 2020, 23:31 Afgelopen week besloten dat we toch weer geen hond ;D maar een teckelpup nemen!

Wanneer weten we nog niet, ergens in de loop van het jaar is de verwachting. En ja van dezelfde fokster als van onze geweldige jongens.
:D :D :D een nieuwe (AO?) teckel!!! Wat leuk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door