Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Chouka schreef: vr 27 mar 2020, 18:25 Hoe gaat het vandaag met je vader?
Hetzelfde. Onveranderd. Ik ga er vanuit dat dit een goed teken is. Overigens heb ik sinds de scheiding van mijn ouders belabberd contact met mijn vader. Het is dus vrij uitzonderlijk dat ik hem spreek. Gisteren merkte ik ook dat hij kriegel werd van onze (broer/zus) telefoontjes dus wij bellen hem voorlopig niet meer. Hij zei dat hij ons wel zou bellen als het slechter ging of als hij beter was. Prima, weer een zorg minder.
Door Cathelijn
Lizzy schreef: za 28 mar 2020, 10:26 Hetzelfde. Onveranderd. Ik ga er vanuit dat dit een goed teken is. Overigens heb ik sinds de scheiding van mijn ouders belabberd contact met mijn vader. Het is dus vrij uitzonderlijk dat ik hem spreek. Gisteren merkte ik ook dat hij kriegel werd van onze (broer/zus) telefoontjes dus wij bellen hem voorlopig niet meer. Hij zei dat hij ons wel zou bellen als het slechter ging of als hij beter was. Prima, weer een zorg minder.
Als je zo de verhalen hoort denk ik ook dat het een goed teken is dat de situatie niet is verslechterd.
Door Chouka
Cathelijn schreef: za 28 mar 2020, 10:09 Inmiddels is COVID-19 ook mijn familie binnengekomen. Een van mijn neven ligt op de IC :-\ . Hij woonde tijdelijk in huis bij zijn bejaarde ouders, de broer en schoonzus van mijn vader.
En als je dan bij de supermarkt een verjaardagskaart voor een andere tante zoekt en voor de zekerheid ook maar een rouwkaart meeneemt, want je weet helaas niet of je die niet binnenkort nodig hebt, zie je dat er in rouwkaarten nog maar weinig keus is :(
Het leven is een beetje surrealistisch geworden.
Dadelijk toch maar even in de tuin in de zon aan de gang en proberen aan wat anders te denken.
ik hoop gewoon dat je die kaart niet nodig hebt.
Hamsteren is niet erg. Het komt altijd wel eens van pas.
Door Chouka
Lizzy schreef: za 28 mar 2020, 10:26 Hetzelfde. Onveranderd. Ik ga er vanuit dat dit een goed teken is. Overigens heb ik sinds de scheiding van mijn ouders belabberd contact met mijn vader. Het is dus vrij uitzonderlijk dat ik hem spreek. Gisteren merkte ik ook dat hij kriegel werd van onze (broer/zus) telefoontjes dus wij bellen hem voorlopig niet meer. Hij zei dat hij ons wel zou bellen als het slechter ging of als hij beter was. Prima, weer een zorg minder.
in deze tijden wordt het weer familie. Jammer dat hij er kriegel van wordt. Ik hoop dat je het uit je hoofd kunt zetten.
Door Chouka
In Frankrijk was er al een 16-jarig meisje zonder gezondheidsproblemen overleden.
Nu is er in België een 30-jarige verpleegkundige overleden. Ze werkte in een woonzorgcentrum, was ik goede gezondheid, sportte veel.

Ik heb meer en meer zin om helemaal in mijn kot te kruipen.
Door Too
Chouka schreef: za 28 mar 2020, 11:10 In Frankrijk was er al een 16-jarig meisje zonder gezondheidsproblemen overleden.
Nu is er in België een 30-jarige verpleegkundige overleden. Ze werkte in een woonzorgcentrum, was ik goede gezondheid, sportte veel.

Ik heb meer en meer zin om helemaal in mijn kot te kruipen.
Soms helpt ook om jezelf een beetje op een informatie-rantsoen te zetten en met de dag te leven.
Door Siberienne
Cathelijn schreef: za 28 mar 2020, 10:09 Inmiddels is COVID-19 ook mijn familie binnengekomen. Een van mijn neven ligt op de IC :-\ . Hij woonde tijdelijk in huis bij zijn bejaarde ouders, de broer en schoonzus van mijn vader.
En als je dan bij de supermarkt een verjaardagskaart voor een andere tante zoekt en voor de zekerheid ook maar een rouwkaart meeneemt, want je weet helaas niet of je die niet binnenkort nodig hebt, zie je dat er in rouwkaarten nog maar weinig keus is :(
Het leven is een beetje surrealistisch geworden.
Dadelijk toch maar even in de tuin in de zon aan de gang en proberen aan wat anders te denken.
Knuffel Cathelijn 😢😢
Door Siberienne
Chouka schreef: za 28 mar 2020, 11:59 ik heb er beroepsmatig belang bij om alles op te volgen.
Maar ook dan is een beetje rantsoen hoognodig, merk ik. Soms even niet. Het zuigt op en leeg. Ik ga nog antwoorden op je vraag over de cijfers maar even niet.

Ik poets mijn huis. Meneer wilde dat ook doen maar ik heb er even erg behoefte aan om dit te doen.
Door Too
Siberienne schreef: za 28 mar 2020, 12:06 Maar ook dan is een beetje rantsoen hoognodig, merk ik. Soms even niet. Het zuigt op en leeg. Ik ga nog antwoorden op je vraag over de cijfers maar even niet.

Ik poets mijn huis. Meneer wilde dat ook doen maar ik heb er even erg behoefte aan om dit te doen.
Poetsen is lekker aards net als koken of brood bakken , snap heel goed dat dat nu even heel prettig is :-*
Door Laika
Een lieve tante van mij ligt in zorgelijke toestand op de IC. Haar man ligt op de Corona afdeling :'(
Er zullen veel gaten vallen in families en vriendenkringen door dit rottige virus!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door