Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Siberienne schreef: zo 22 mar 2020, 22:24 Waar ook weer nadelen aan zitten want het aantal jonge patiënten gaat dan heel hoog worden omdat die lang opgenomen zijn en de oudere patiënten korter maar sneller overlijden. Dan krijg je ook geen goed beeld van de aangedane groepen in getal.
Je kan ook het totaal weergeven. Dat geeft wel een goed beeld.
Door Siberienne
Kaela schreef: ma 23 mar 2020, 07:05 Interessant artikel over de verschillen in NL zelf

https://www.groene.nl/artikel/noordelij ... edewerkers
Ik mag Alex graag maar nu kan ik wel janken. Ons lab kan al weken zelf niet goed draaien omdat we geen test kits geleverd krijgen, zijn continu aan het zoeken naar dingen al swabs en hij doet zulke uitspraken. Wij testen al een hele poos geen medewerkers meer, niet omdat we dat niet zouden willen maar omdat we onze patiënten dan niet meer kunnen testen en behandelen. Wij zijn in Brabant ook zo begonnen als hij nu beschrijft met wel testen van medewerkers en contacten thuis in quarantaine zetten etc etc. Maar het werd te veel. Dit voelt als een dolksteek in onze rug.
Door Lizzy
Siberienne schreef: ma 23 mar 2020, 07:44 Ik mag Alex graag maar nu kan ik wel janken. Ons lab kan al weken zelf niet goed draaien omdat we geen test kits geleverd krijgen, zijn continu aan het zoeken naar dingen al swabs en hij doet zulke uitspraken. Wij testen al een hele poos geen medewerkers meer, niet omdat we dat niet zouden willen maar omdat we onze patiënten dan niet meer kunnen testen en behandelen. Wij zijn in Brabant ook zo begonnen als hij nu beschrijft met wel testen van medewerkers en contacten thuis in quarantaine zetten etc etc. Maar het werd te veel. Dit voelt als een dolksteek in onze rug.
OK..... Ik neem mijn woorden terug (ik geloof dat ik die zoveel mogelijk begin dicht te houden want alles wat er geschreven wordt: daar weet ik toch de details niet van. Wel jammer, dat we zoveel te lezen/zien krijgen dat toch niet helemaal strookt met de werkelijkheid).

Sorry

Ik kan me je verdriet en frustratie en tranen goed voorstellen :bigarmhug:
Door Kaela
He bah Sieberienne, wat naar dat het artikel jou dit gevoel geeft.

Dat was uiteraard niet mijn bedoeling. En ik sluit me bij Lizzy aan. Ik geloof dat ik maar niets meer ergens van vind of een idee of gevoel bij krijg, want het is niet te bevatten.
Door doranto
pfff, wat ontzettend zwaar toch allemaal voor jou en je collega's Siberienne.
Ik kan alleen maar heel erg dankbaar zijn voor jullie inzet en heel veel sterkte wensen. Ik wilde dat ik meer kon doen!
:bigarmhug:
Door Kim_S
Doranto schreef: ma 23 mar 2020, 08:29 pfff, wat ontzettend zwaar toch allemaal voor jou en je collega's Siberienne.
Ik kan alleen maar heel erg dankbaar zijn voor jullie inzet en heel veel sterkte wensen. Ik wilde dat ik meer kon doen!
:bigarmhug:
Dikke +1!

Probeer een beetje bij te komen vandaag :-*
Door Siberienne
Lizzy schreef: ma 23 mar 2020, 07:52 OK..... Ik neem mijn woorden terug (ik geloof dat ik die zoveel mogelijk begin dicht te houden want alles wat er geschreven wordt: daar weet ik toch de details niet van. Wel jammer, dat we zoveel te lezen/zien krijgen dat toch niet helemaal strookt met de werkelijkheid).

Sorry

Ik kan me je verdriet en frustratie en tranen goed voorstellen :bigarmhug:
Ik reageerde ook uit emoties en die ligt bij mij anders dan bij jou, en dat is ok. Geen excuses nodig. Ik denk dat Alex een goed punt heeft met zijn met zijn contact tracing starten twee dagen voor symptomen. En ik ken hem als een integer mens dus het zal echt niet zijn bedoeling zijn geweest om mij verdrietig te maken.

Ik denk dat ik even moet stoppen met hier meelezen. In ieder geval vandaag en vandaag de hondjes ga knuffelen.

Dank voor je knuffel :) ;)
Door Ina
Siberienne schreef: ma 23 mar 2020, 08:35 Ik reageerde ook uit emoties en die ligt bij mij anders dan bij jou, en dat is ok. Geen excuses nodig. Ik denk dat Alex een goed punt heeft met zijn met zijn contact tracing starten twee dagen voor symptomen. En ik ken hem als een integer mens dus het zal echt niet zijn bedoeling zijn geweest om mij verdrietig te maken.

Ik denk dat ik even moet stoppen met hier meelezen. In ieder geval vandaag en vandaag de hondjes ga knuffelen.

Dank voor je knuffel :) ;)

Ga jij maar even heel erg genieten van je 'me-time' samen met je vent en hondjes....dikke knuffel :bigarmhug:
Door sam28
Siberienne schreef: Ik mag Alex graag maar nu kan ik wel janken. Ons lab kan al weken zelf niet goed draaien omdat we geen test kits geleverd krijgen, zijn continu aan het zoeken naar dingen al swabs en hij doet zulke uitspraken. Wij testen al een hele poos geen medewerkers meer, niet omdat we dat niet zouden willen maar omdat we onze patiënten dan niet meer kunnen testen en behandelen. Wij zijn in Brabant ook zo begonnen als hij nu beschrijft met wel testen van medewerkers en contacten thuis in quarantaine zetten etc etc. Maar het werd te veel. Dit voelt als een dolksteek in onze rug.
Dat kan ik snappen. :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Hopelijk heb je een hele relaxte dag vandaag. En bedenk ook; het is de media, misschien heeft Alex dingen anders gezegd of meer vertelt, genuanceerd en aangevuld, maar dat word dan niet beschreven omdat dat niet verkoopt.
Vroeger deed ik nog wel eens een anoniem interview maar dit is de reden dat ik niet meer in de media wil. :-X
Door doranto
Lizzy schreef: ma 23 mar 2020, 10:10 Voor de mensen met partner: doen jullie nog met z'n tweetjes boodschappen?
Dat hebben wij afgelopen zaterdag nog wel gedaan ja. We zijn toen heel vroeg even naar de Ekoplaza geweest. Ik twijfel of het wellicht beter is als iemand van ons alleen gaat. Maar ja, als degene dan het virus oppikt, brengt die het toch mee naar huis. Van de andere kant, is de kans misschien dubbel zo groot om het virus op te pikken als je samen gaat. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door