Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3398411
Loezeontbijt versie 2.0 - het is een soort babyvoeding geworden, puree van wortel, zoete aardappel, gewone aardappel, pompoen, rode biet, courgette en quinoa. Bij haar avondeten krijgt ze nog de gewone groene groentemix die iedereen krijgt. Ze heeft het ontbijt vandaag opgegeten, maar nog steeds met lange tanden. De vorige mix liet ze na een paar dagen staan en at ze pas na de ochtendwandeling omdat ze dan toch wel genoeg honger had. Iets heel lekkers in het vooruitzicht gaat bij Loes niet werken, die vindt eten gewoon niet zo boeiend...
IMG_5577.JPG
IMG_5577.JPG (2.51 MiB) 1059 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3398443
En vleesbouillon of bone broth over de groenten gieten? Beetje warm gemaakt?
Wat ligt ernaast? Pens ? Kan je dat eronder mengen of lust ze het dat nog steeds niet graag?

Eet ze haar avondeten dan beter?
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3398456
pearlsofpassion schreef: zo 22 mar 2020, 12:00 En vleesbouillon of bone broth over de groenten gieten? Beetje warm gemaakt?
Wat ligt ernaast? Pens ? Kan je dat eronder mengen of lust ze het dat nog steeds niet graag?

Eet ze haar avondeten dan beter?
Ik roer het nog goed door elkaar, anders eet ze alleen de pens en laat ze de groenten liggen. Dit was voor de foto ;) Deze groentenmix is gepureerd met een half pakje roomboter, dat helpt vast. Avondeten is zuivel met groenten erdoor en verder spier, bot en orgaan. Ja, dat gaat er goed in. Lunch is 2 eieren, daar heeft ze ook geen enkel probleem mee.
Ik kan niet nog van alles aan haar ontbijt toevoegen, want dan is het teveel en dan laat ze het ook staan. Dit is ongeveer de maximale hoeveelheid ontbijt die ze weg krijgt. Je zou denken dat het niet uitmaakt, maar als ik nog 100 gram zuivel erbij doe (bijvoorbeeld, of haar 2 eieren), laat ze niet alleen de laatste 100 gram staan, maar gewoon alles, omdat 1 blik in haar bord haar al vertelt dat het teveel is (Loes is echt een ongelofelijke zeikerd met eten ::) ) en dan eet ze liever helemaal niks.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door