- za 25 jun 2005, 13:54
ik ben toch altijd bang met botten geven en het versplinteren hoor. Dat is ook de reden dat Jin nog steeds geen botten als bijv. kippenvleugeltjes heeft gehad, al is het om te proberen. Ik blijf het eng vinden.
Ik heb al vaker de vraag over carnibest, duck en energique gesteld wat nu beter is qua inhoud. Het antwoord wat je dan krijgt is gewoon proberen. Dat snap ik ook, maar daarom net als nu met het calcium zou ik graag willen weten in welke van de drie gewoon de beste inhoud heeft qua calcium, maar ook met de rest als groenten en vitaminen en wat hoort een hond allemaal binnen te krijgen.
Is er echt niemand die mij kan helpen met een antwoord.
Ik heb inmiddels een vriezer en wil hem vandaag gaan vullen, dus voorraad gaan halen. Maar ik twijfel dus of ik gewoon energique blijf geven, of overga op duck en carnibest. Als qua inhoud energique het beste is dan blijf ik daar gewoon bij, maar als het beter kan dan ga ik dat proberen en dan kijken hoe jin het erop doet. Snap u?
Wie helpt mij met een antwoord?
Ik heb dus al wel eens gelezen dat carnibest beter of gezonder is omdat je daar alle verse dingen in ziet. De kleur is goed van het vlees, het schijnt dat je stukjes bot ziet, groenten en pens. Bij energique (wat ikals enige in het echt heb gezien) zoet het er natuurlijk allemaal erg grauw en saai uit, maar dat hoeft niks over de inhoud te zeggen?