Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
hannabelgje schreef: Ik heb nog nooit zoveel jeuk in mijn gezicht gehad AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
;D ;D ;D ;D ;D
Kaio schreef:En he heeft iemand nog iets van Kim gehoord trouwens?
Dat vroeg ik me ook al af. :???:
Door Angelique
Lizzy schreef: vr 20 mar 2020, 08:19 Laten jullie trouwens allemaal een bezorgt pakket 24 uur ongeopend staan? Ik maak ze gewoon open, gooi de verpakking weg en was mijn handen. Niet goed?
Hier blijven ze in de garage staan.
Door MillyMol
Kaio schreef: vr 20 mar 2020, 10:27 Wat ik zo lees willen ze hier zondag vergaderen over een ausgangssperre.....
Blijkbaar in stedelijke gebieden hoop hangjongeren en party's :-X
Hier is het gewoon rustig ( is altijd wel een beetje) en straks wordt de weg ook nog afgesloten, helemaal geen kip meer :biggrin2:
Ik denk wel dat ie er komt, en nl zal wel volgen, aangezien Rutte het zo stom had ingeschat dat kinderen thuis meer problemen zouden opleveren dan op school ::)

En he heeft iemand nog iets van Kim gehoord trouwens?
Kaio, Rutte heeft dat natuurlijk niet zelf ingeschat. Hij laat zich adviseren door experts en hun adviezen volgt hij op. Hem iets verwijten heeft nu totaal geen zin. Die man en zijn hele kabinet werkt zich de pleuris, tot aan een burnout aan toe, om alles in goede banen te leiden. Hij is geen epidemioloog hè.
Door Kim_S
Kim leeft nog! :)

Ik ben in afwachting van de testresultaten. Spannend...

Het hoesten lijkt nu weer wat erger, maar het zit iets minder vast. Het is wel erg vermoeiend dat geblaf.
Ik hoop eigenlijk wel dat dit corona is, dan ben ik niet voor niks zo ziekjes nu, en kan ik straks heerlijk overal naartoe zonder bang te zijn dat ik het oploop.
Door Kaio
MillyMol schreef: vr 20 mar 2020, 10:37 Kaio, Rutte heeft dat natuurlijk niet zelf ingeschat. Hij laat zich adviseren door experts en die volgt hij op. Hem iets verwijtenheeft nu totaal geen zin. Die man en zijn hele kabinet werkt zich de pleuris, tot aan een burnout aan toe, om alles in goede banen te leiden. Hij is geen epidemioloog hè.
Oh het was sarcastisch bedoeld juist ;) wellicht verkeerde smiley gebruikt om dat zo over te laten komen. Ik verwijt niemand iets die nu zo iets moet beslissen, echt niet! Ik doelde hiermee meer op het feit dat de jeugd nu heel veel samenspeeld op straat of in kliekjes bij elkaar rotzooi trappend te vinden is. En dat school dus wellicht veiliger was dan dit.
Door Kaio
Kim_S schreef: vr 20 mar 2020, 10:41 Kim leeft nog! :)

Het hoesten lijkt nu weer wat erger, maar het zit iets minder vast. Het is wel erg vermoeiend dat geblaf.
Ik hoop eigenlijk wel dat dit corona is, dan ben ik niet voor niks zo ziekjes nu, en kan ik straks heerlijk overal naartoe zonder bang te zijn dat ik het oploop.
Oh spannend, weet je ook al wanneer je een uitslag krijgt?

Klinkt verder nog niet zo fijn zeg. Ik heb ooit eens lang gehoest ( zonder corona). Maar kon toen helemaal niet meer stoppen, en alles deed zo'n puin, de buikspieren, de ribben . Toen kreeg ik iets om dat te onderdrukken maar dat mag nu dus niet.
Ja als je dan toch ziek bent geweest dan maar hopelijk wat anti stoffen ertegen !
Door Lizzy
OK. Nou te laat. Gisteren hebben we meerdere pakketten open gemaakt. Wel meerdere keren handen gewassen. Ik hoop dat het voldoende was. Volgende keer mik ik ze wel in de schuur....
Door sam28
Kim_S schreef:Kim leeft nog! :)

Fijn Kim! :) Wanneer krijg je ze?

Ik weet dat het vreselijk vermoeiend is, dat gehoest. Veel sterkte en hopelijk knap je snel wat op.
Door Kim_S
Kaio schreef: vr 20 mar 2020, 10:46 Oh spannend, weet je ook al wanneer je een uitslag krijgt?

Klinkt verder nog niet zo fijn zeg. Ik heb ooit eens lang gehoest ( zonder corona). Maar kon toen helemaal niet meer stoppen, en alles deed zo'n puin, de buikspieren, de ribben . Toen kreeg ik iets om dat te onderdrukken maar dat mag nu dus niet.
Ja als je dan toch ziek bent geweest dan maar hopelijk wat anti stoffen ertegen !
Uitslag komt binnen 3 dagen. Ik denk uiterlijk maandag.

Het hoesten is vervelend, maar ik hou het nog wel vol. hoop dat het niet al te lang meer duurt.

En ik zit me af te vragen hoe het nou met de rest van de familie zit, qua quarantaine. Want we hebben wel contact, al is dat wel beperkt. Moeten zij dan nog 2 weken thuis blijven vanaf het moment dat ik beter ben? Om zeker te zijn dat ik ze niet aangestoken heb? Geen idee hoe dat gaat.
Door MillyMol
Kim_S schreef: vr 20 mar 2020, 10:41 Kim leeft nog! :)

Als het wel Corona is dan wordt jij gewoon de herder van de BP kudde die ook nog geïmmuniseerd moet raken de komende jaren! Corona Kim! ;) ;D

Alle gekheid op een stokje. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en opknapt, want dat hoesten lijkt me uiterst vermoeiend.
Door MillyMol
pike schreef: vr 20 mar 2020, 10:50 Wat doe je met de gewone post die in de brievenbus komt?
Van de site van het RIVM:

"De kans dat het virus op poststukken zit is in Nederland heel klein, maar niet helemaal uitgesloten. Daarnaast is de kans dat het virus dan nog besmettelijk is ook heel klein. Er is geen bewijs dat mensen door post besmet zijn geraakt. Een virus heeft altijd een mens of dier nodig om ‘in leven te blijven’ en zich te kunnen delen. Buiten het lichaam kan het virus maar kort overleven. Hoe lang dat precies is, is nu nog onbekend. Dit kan variëren van enkele uren tot enkele dagen. Dat is afhankelijk van bijvoorbeeld het soort oppervlak, de temperatuur en de luchtvochtigheid. In het algemeen raden we aan om regelmatig je handen te wassen."
Door Kim_S
MillyMol schreef: vr 20 mar 2020, 11:13 Als het wel Corona is dan wordt jij gewoon de herder van de BP kudde die ook nog geïmmuniseerd moet raken de komende jaren! Corona Kim! ;) ;D

Alle gekheid op een stokje. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en opknapt, want dat hoesten lijkt me uiterst vermoeiend.
Komen jullie allemaal op de koffie, ik organiseer BP-BBQ’s, wandelingen etc. :biggrin2:

Ja het is vermoeiend, maar ik ben gewoon thuis, en niet in een ziekenhuis, dus ik ben blij.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door